Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er flaut, men jeg sliter enormt med å komme over en fyr jeg var sammen med i knapt tre måneder, det holder faktisk på å ta knekken på meg. Han ghostet meg helt ut av det blå i januar, fikk totalt sjokk fordi jeg trodde at alt var skikkelig bra mellom oss. Jeg merket at han begynte å følge med på Instagram, på storyene mine. I mai klarte jeg ikke holde ut lenger, så jeg sendte han en melding og det ble til daglig teksting i flere uker. Vi skulle møtes i juni, han virka genuint gira, så kom han plutselig med en unnskyldning om at han var opptatt. Samme uka ser jeg at ei venninne av kompisen hans har lagt ut bilder av han på Instagram-storyen sin. Fikk et skikkelig støkk i magen, for hun har vært et "problem" tidligere. I den forstand at jeg har sett han like bildene hennes, av den mer utfordrende sorten, og jeg sa ifra til han om at jeg ikke likte det. Hun er ganske mye yngre enn meg, veldig pen, og mye av det hun legger ut er halvnakne bilder av seg selv. Nå har hun tydeligvis flyttet inn hos ham, allerede. Jeg kan si mye stygt om han nå, men han er virkelig ikke typen som holder på med flere damer samtidig. Så hvordan kan han i juni tilsynelatende være på vei tilbake mot meg, også plutselig bli samboer med henne? Han ghostet meg selvfølgelig igjen i juni.

Jeg klarer ikke glemme fyren, tenker på han konstant uansett hva jeg gjør og er forsatt så enormt glad i han. Å møte han var som å finne nåla i høystakken. Husker vennene våre kalte oss for et gammelt ektepar fordi vi ble så komfortable med hverandre så fort. Kombinasjonen av de felles sære interessene, kjemien, humoren, følelsen av å bli forstått og akseptert for den jeg er, at han begjærte meg på den måten han gjorde.. nei gud. Aldri har jeg heller møtt noen jeg har vært så tiltrukket av og hatt så vannvittig god sex med. Og han er den første som har fått meg til klimaks, i en alder av 31.. 

Jeg har slutta å følge han på IG, men han følger fortsatt meg og ser alt jeg legger ut, gjerne innen et par minutter. Jeg klarer ikke å få meg selv til å blokkere han, for jeg sitter vel fortsatt på håp om at han en dag skal komme tilbake. Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor han gidder å følge med på hva jeg driver med. Kommer ingen vei med dette, hva skal jeg gjøre?

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må blokkere ham. Er du egentlig interessert i å ta over den gamle moroa hennes igjen når hun dropper ham? 

Du er nødløsningen når hun fine dama har fått nok av klovnen.

Anonymkode: 7f0e1...039

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt å få så hekt på en mann etter så kort tid, du bør gå og snakke med noen. Blokker han, eller vil du være en mellomløsning om det blir slutt med hun han er sammen med nå?  Han er ikke interessert i deg og det bør du selv skjønne

Anonymkode: 22e08...749

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke normalt å få så hekt på en mann etter så kort tid, du bør gå og snakke med noen. Blokker han, eller vil du være en mellomløsning om det blir slutt med hun han er sammen med nå?  Han er ikke interessert i deg og det bør du selv skjønne

Anonymkode: 22e08...749

Nuvel. Det er nok mer normalt enn du tror, særlig når ghosting er involvert. Profesjonelle psykologer bekrefter dette.

Anonymkode: 3c15e...e40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker selv om det gjør vondt. Og så må du tvinge deg selv til å gjøre hyggelige ting med andre, og ikke tillate tankene å vandre til han hele tiden. Dersom du tar tak så vil dette gå over. Dess lenger du tillater deg å dvele ved dette, dess verre blir hektet. 

Anonymkode: 3433f...1f3

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært utsatt for en med avoidant attachment. Klassisk tilfelle. Søk det opp på instagram så får du opp mye som forklarer denne dynamikken og hvorfor du ikke klarer å gi slipp. 

Jeg har selv vært der du er nå. Jeg kom meg ikke videre før jeg klarte å innse at han aldri kom til å bli slik han var i starten igjen. Det hjalp heller ikke at bestevenninnen min forklarte meg det jeg forteller deg nå. Hun sa at det ikke var ekte kjærlighet, men et hekt. Jeg ble bare sur og tenkte at hun ikke forsto. Følelsene var kanskje ekte nok, men det de var bygget på var ikke det tenker jeg… 

Anonymkode: cba42...3c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med de over. Jeg tror også at han kanskje faket at dere var like med felles interesser osv.. Det var kun for å få deg på kroken og hektet 

Anonymkode: caf52...5be

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig med de over. Jeg tror også at han kanskje faket at dere var like med felles interesser osv.. Det var kun for å få deg på kroken og hektet 

Anonymkode: caf52...5be

Viktig å påpeke at avoidants kan gjøre dette ubevisst i stor grad, ergo ikke nødvendigvis med "dårlige" intensjoner.

Ts, uansett hva, så MÅ du flytte fokuset fra han og over til deg selv. 

Du må gjenfortelle deg kun ting du VET med sikkerhet - ingen spekulasjoner!!! Dette er kjempeviktig. Og de fleste må kutte vedkommende helt ut, blokkere, slette osv for å få dette til. 

Det du vet med sikkerhet er at han ikke ønsket noe mer med deg. Vi vet ikke grunnen, men konklusjonen er den samme. Dessverre. 

Du må ta kontroll over tankene dine. Dette er en allerede helt ekstrem hekt, og det er fordi du fortsetter å fore tankene. 

Angående perioden dere chattet igjen, så var det kanskje kun vennskapelig og uten flørting? Eller var det direkte flørt og sexy chatting? Han trodde kanskje det var helt ubetydelig og kun vennlig. Dessuten kan han ha datet henne, men ikke ekslusivt for eksempel. Ingen vet, ikke du heller.

Og IG story kan han fint ha trykket gjennom når han ser alle andres på lista, kanskje uten å se til og med. Det kan du ikke legge noen betydning i. 

Konklusjonen er helt lik uansett - han ønsket ikke å utvikle deres relasjon, . Det må du respektere. 

Anonymkode: 5935e...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...