Lerke987 Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august spirå12 skrev (18 timer siden): Har hun farget innpå øynene sine nå ? Kjæresten. 2
NiceOrNothing Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Lerke987 skrev (11 timer siden): Kjæresten. Håper han er så snill som han virker 🙏🙏
**Marshmallow** Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august NiceOrNothing skrev (23 timer siden): Håper han er så snill som han virker 🙏🙏 Tror du en snill mann hadde tatovert nazi tegn på øyelokkene, sittet inne for kidnapping, grov vold og ran? vel.. 3 7
MiniMjau Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august (endret) NiceOrNothing skrev (23 timer siden): Håper han er så snill som han virker 🙏🙏 Håper han så snill som hun fremstiller han i sosiale medier.. kan en vel heller si. Endret 20. august av MiniMjau
NiceOrNothing Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august MiniMjau skrev (13 timer siden): Håper han så snill som hun fremstiller han i sosiale medier.. kan en vel heller si. True that 👌 å da tenker jeg først og fremst m tanke på kidsa ♥️ ( som ikke har valgt )♥️
NiceOrNothing Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august **Marshmallow** skrev (13 timer siden): Tror du en snill mann hadde tatovert nazi tegn på øyelokkene, sittet inne for kidnapping, grov vold og ran? vel.. det visste ikke jeg noe om 🙈
QuietEcho89 Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august NiceOrNothing skrev (På 21.8.2026 den 9.48): det visste ikke jeg noe om 🙈 Og som har valgt bort det ene barne sitt. Akuratt som Charlotte 1 1
Chotti92 Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august NiceOrNothing skrev (På 21.8.2026 den 9.48): det visste ikke jeg noe om 🙈 Tror ikkje det er hake kors på øyene? Spoiler Sitat
Lady in pink Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august Jeg har lenge lett etter denne tråden. Men den var borte? Og det var mange flere sider her, som jeg ikke får opp lengre? Får bare opp den første siden.. er det fler enn meg? 1
QuietEcho89 Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august Lady in pink skrev (2 timer siden): Jeg har lenge lett etter denne tråden. Men den var borte? Og det var mange flere sider her, som jeg ikke får opp lengre? Får bare opp den første siden.. er det fler enn meg? Den andre tråden ble slettet av en eller annen grunn. Denne er ny
QuietEcho89 Skrevet fredag kl. 06:51 #15 Skrevet fredag kl. 06:51 Noen som har hørt noe om eldste sønnen ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå