Gå til innhold

Sex etter samlivsbrudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med samme mann hele livet, det er nå slutt og vi har to små barn. Tror det er ganske lenge før jeg er klar for sex og evt en kjæreste igjen, men jeg strever så mye med selvbildet. Klarer ikke å se for meg at noen vil ha meg. Kroppen som har bært frem barn og som har ulike skader og skavanker i forbindelse med det. Hvordan kan en annen mann ønske det? Skal jeg bare legge sexlivet på hylla? Vél dramatisk, jeg vet det. Men en del av meg Tror jeg har hatt sex for siste gang, 38 år :(

Anonymkode: 2c053...e39

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn tenkte jeg også! 

Men vet du hva, jeg har fått komplementer for mammamagen min (og dette av barnløse menn). Jeg trodde oppriktig at kjærlighetslivet, sexlivet og nærhet var historie for meg, men gud bedre meg så mange dører som åpnet seg når jeg var klar for det. 

Bruk tid etter samlivsbruddet på å fokusere på deg selv, gjør ting som gjør at DU føler deg bra, så vil selvtiliten komme også :) 

Anonymkode: 3323d...12e

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som har født barn har sin egen seksuelle utstråling, menn liker det, ta det med ro. Du skal få knulle igjen

Anonymkode: 2a7f9...712

AnonymBruker
Skrevet

Menn flest liker kvinner, og de liker kvinnekroppen. 

Finn en mann du liker som også liker deg, så er dette slik nøyaktig 0 problem. 

Anonymkode: 0b279...cf4

AnonymBruker
Skrevet

Om du slutter med sex i en alder av 38 så må det være på grunn av er svært dårlig selvbilde og ikke på grunn av at det ikke er noen som ønsker å ha sex med deg.

Alle eldes og oppegående menn rundt din alder vet at det kan vises at man er eldre og har vært gravid. Så rett opp ryggen og vis at du kan være en flott dame som har levd et liv, så ordner det seg nesten garantert. Holdning og utstråling kan gjøre deg ganske så attraktiv for mange flere enn du tydeligvis tror nå. 

Anonymkode: 45e40...195

Skrevet

Det kan du garantert skrive på ei fjøl og kaste på sjøen 😊 Husk at svært mange av oss menn også har kropper med levd liv, selvom vi ikke føder barn.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du skal ligge med menn som heller ikke er perfekte så er det null stress. Skal du ha en høy, kraftig, bredskuldret hunk med brede skuldre og store hender blir det noe annet 

Anonymkode: 2b760...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som deg. Jeg er 43, har født 3 barn, gått ned 35 kg, har en del løshud og tomme hengepupper. Jeg har vært alene i 4 år, og har ikke turt å begynne å date pga kroppen. 

Men jeg begynner å bli klar for det. Jeg har de siste 4 årene lært meg å bli glad i meg selv. Selv om jeg fortsatt er litt kritisk til egen kropp, så tror jeg at jeg har noe å tilby i et forhold. Og hvis mannen jeg møter er så overfladisk at han ikke vil være med meg pga kroppen, så er det ikke mannen for meg uansett. 

Jeg selv er ikke så opptatt av utseendet. Jeg faller for personlighet, og håper jeg møter en som er lik meg på det ☺️

Så må du huske på at mange av mennene der ute har vært sammen med kvinner med ulike kropper før, også mamma-kropper. Så det er neppe nytt for dem 😉

Ingen kommer til å dømme kroppen din så hardt som du selv gjør. Du er garantert mye flottere enn du selv tror 😊

Anonymkode: d4c95...63b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært sammen med samme mann hele livet, det er nå slutt og vi har to små barn. Tror det er ganske lenge før jeg er klar for sex og evt en kjæreste igjen, men jeg strever så mye med selvbildet. Klarer ikke å se for meg at noen vil ha meg. Kroppen som har bært frem barn og som har ulike skader og skavanker i forbindelse med det. Hvordan kan en annen mann ønske det? Skal jeg bare legge sexlivet på hylla? Vél dramatisk, jeg vet det. Men en del av meg Tror jeg har hatt sex for siste gang, 38 år :(

Anonymkode: 2c053...e39

Du må jobbe med deg selv og tenke «hvis en mann ikke finner meg sexy er han ikke verdt tiden min. Han får ta det han får! R ikke det godt nok, bekvem bye next!» dette måtte jeg tenke da jeg gikk ut av et 15 år langt forhold med helt knekt selvbilde. Men jeg tenkte at jeg skal ikke la meg begrense av egen kropp for å leve livet og oppleve god sex med en fremtidig partner. Da får han ta meg som jeg er, og om ikke han liker det han ser så synd for han! Man vil jo ikke være med noen som ikke synes en er sexy, men tro meg, det finnes haugevis av menn der ute som elsker kvinnekroppen akkurat som den er!

Anonymkode: be5c6...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...