AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Er dette et bra antrekk eller hva ville du ha gått med på multebær tur Anonymkode: ff4fc...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Ser bra ut, det. 👍 Anonymkode: 566fd...f02
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Kjekt med høye støvler på multetur! Anonymkode: 29a73...7bd
Thyra Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dette et bra antrekk eller hva ville du ha gått med på multebær tur Anonymkode: ff4fc...aaf Visste ikke at det fantes kleskode for multetur.. 3 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Støvlene er jo grusomme å gå med så hadde valgt godt skotøy, men det finnes altså ikke kleskoder for det. Anonymkode: 65227...b94
Grønnsaksvaffel Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Den eneste gangen i året jeg bruker støvler er når jeg går på multetur, ja.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden En multetur krever gode sko, men er støvlene komfortable? Det blir fort mye trasking. Jeg ville dratt på meg de høye fjellskoa jeg har liggende. De er supre på sånne turer. Vanntette, pustende, høy lest, god hold og støtte til foten. Støvlene mine støver ned et eller annet sted. God tur! Anonymkode: 0fec1...490
Kons Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Støvler er gull. Egentlig ha de en str for stor så du kan ha strikka ullsokker helt inntil huden. Da blir du verken kald eller for varm. God tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå