melis Skrevet 5. desember 2002 #21 Skrevet 5. desember 2002 Jeg synes serien er morsom! Kona til Ozzy er spinna gæren! Ungene er litt irriterende. Ozzy er bare kjempe morsom...
Mathias Skrevet 5. desember 2002 #22 Skrevet 5. desember 2002 kroppen til Ozzy er helt ødelagt, men han har et flot glimt i øyet synes jeg... I begynneslen trodde jeg han var helt på tur, men etter en stund ser en hans ironiske, tørre form for humor!... Han er selvironisk og sakstisk som få, den mannen!
aline Skrevet 5. desember 2002 #23 Skrevet 5. desember 2002 Jeg synes musikeren Ozzy er bra, men når det gjelder serier så interesserer jeg meg rett og slett ikke for å sitte å se på kjentfolks hverdag. Om det er Ozzy m/ fam., Anna Nicole, kongen eller hvem som helst.... jeg ser ikke kluet med å sitte å se på serier om andre menneskers "privatliv" i utgangspunktet jeg da. Men vi liker alle forskjellige ting da.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #24 Skrevet 5. desember 2002 Det Milla sier er det ikke mange som "forstår", og det skulla kanskje ha blitt opplyst bedre. Jeg synes serien er råkul, og har sett den fast på MTV. Her er hjemmesiden til Ozzy:http://www.mtv.com/onair/osbournes/
Tia Skrevet 6. desember 2002 #25 Skrevet 6. desember 2002 Dere som uttaler dere negativt om The Osbounes har ikke sett nok av serien. Sånn til å begynne med kan nok far sjøl virke ganske blåst, men hvis du ser litt mer, så kanskje du oppdager at herr Osbourne faktisk er ganske klar i hodet - selv om han snakker en smule snøvlete og kan se ganske sløv ut (slik blir man av å ha levd et hardt rockeliv...) Synes serien er fin jeg, og synes ikke den drar Ozzys karriere ned i gjørma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå