Gå til innhold

The Osbournes

Ruby

Anbefalte innlegg

Noen fler en meg som synes denne serien er helt konge? Som en ekte Ozzyfan, synes jeg det er helt utrolig å se han og hans familie i deres hverdag. Men, kan ikke helt skjønne at folk kan være slik som de er? Tror dere mye er gjort for å glede fansen, eller kan en familie virkelig være så f...ed up? Ufattelig moro er det uansett å se mannen på 52 år på scenen. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TRAGISK, synes jeg :roll:

Helt enig Lilletroll, det er det mest tragiske jeg har sett.Orket faktisk ikke å se mer en 10 min av programmet.Ble sjokkert over hvor dopa de/ han er.Nei, dette var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRAGISK, synes jeg :roll:

Enig jeg også. Synes musikken til Ozzy er bra, men mannen vet jo knapt hva han gjør- hele familien og resten av crewet utnytter ham på det groveste. Dessuten tragisk å se hvor dumme ungene er! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett ett program på MTV og hadde seriøse problemer med å forstå at en familie faktisk kan fungere slik som deres. Og makan til sløvtryne....Nei, dette var skikkelig tragisk synes jeg. Ikke mye til underholdning her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg kan ikke helt svelge den serien. Kanskje det er fordi jeg ikke har noe forhold til Ozzy og hans musikk fra før?

Jeg synes det er en tragisk måte å tjene penger på... å lage reality-TV av livet sitt - eller i hvert fall regissere det som om det er dagliglivet på den måten.

Men for all del, det lille jeg har sett av serien har jo sine morsomheter også. Skal ikke nekte for at jeg har ledd godt noen ganger. Men det tragiske er at jeg da faktisk lev AV personene, og ikke av TV-programmet.

Uansett, smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Jeg liker serien men d er litt trist at Ozzy Ousbourne nå vil bli husket som en litt snål type på tv istedet for d han har utrettet som vokalist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien men d er litt trist at Ozzy Ousbourne nå vil bli husket som en litt snål type på tv istedet for d om han har utrettet som vokalist

Helt enig i dette! Før denne serien var jo Ozzy kjent for musikken, og inntrykket av ham er nå en del forverret. Han er en stor artist, men ingen tv-stjerne. Alikevel må jeg, som tragisk er, få med meg serien, fordi jeg synes det er helt ufattelig at man kan leve slik. Men ærlig talt, er denne serien noe verre en den med Jannicke eller Anna Nicole??? Det er jo samme opplegget.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av denne serien jeg.

Synes at det er ufattelig morsomt til tider.

Det er jo underholdning, familien har gått med på å bli filmet og tjener sikkert en god del penger på det også.

"Barna" har jo innrømmet at en del er bestemt av MTV. De har fått et manus og det er nok ikke sååå vilt i heimen til vanlig.

Synes at det er morsomt jeg..

Men det er en blanding av "stakkars" og "herregud.. gååår det an"-morsomt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en helt annen verden, ville værken The Osbourn eller Frøken Smith blitt sendt av etiske hensyn. De er jo faktisk så ødelagte, at man kan stille seg det spørsmål om: hvis de var friske, om de da ville godkjent en slik kringkasting av seg selv. Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
hele familien og resten av crewet utnytter ham på det groveste. Dessuten tragisk å se hvor dumme ungene er!

Megan er en av mange som overhodet ikke vet noe om bakrgunnen til The Osbournes så jeg skal klare opp litt her. For det første:

1. Sharon reddet livet til Ozzy da han var i ferd med å bukke under for dop og alhohol.

2. Familien er ikke dopet når du ser The Osbournes, Ozzy lider av senskader etter ett hardt liv men han er slettes ikke hjernedød selv om han subber litt i bakken

3. Det er Sharon som holder familien på skinner og sørger for at ting ikke sklir helt ut. Ozzy kan verken styre penger eller ett hushold så derfor har han gitt ansvaret til Sharon (dette har Ozzy selv sagt)

4. Kelly og Jack sliter begge på skolen, en av dem lider av dysleksi. Kelly er til tiden ufordragelig men dum er hun ikke. Jack er bare en vanlig 16 åring.

Milla- stor fan av The Osbournes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Bra, Milla!

Det er viktig å presisere at Ozzy er rusfri for øyeblikket, selv om Her&Nå ville ha det til at han har begynt å drikke igjen. Det vi ser på tv er en mann som er ødelagt av dop, og burde være en god grunn til å holde seg på det noenlunde straight and narrow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om dette er et såkalt "realityprogram", har jeg lkevel hørt at flere av senene er ordnet av MTVs personale. Dette har Kelly gått ut med selv. Bland annet det med når Sharon bestiller en dame som skal trene hundene deres.

Noe annet var da de kranglet og alle gikk i hver sin retning, dette skulle visst også bare vært iscenesatt av MTV.

Men noen gikk ut etter at Kelly hadde sagt disse tingene og fortalte at dette selfølgelig bare var oppspinn.

Om det er sant eller ikke blir vel opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

morsomt! tenåringene i det ousbornske hjem virker ikke så forskjellig fra tenåringer flest, heller. synes også at ozzy klarer seg bedre enn enkelte gamle malere jeg kjenner til...

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pulverheksa

Bra sagt Milla.

Jeg er stor fan av ozzy og digger serien rått. Og har etter å ha sett alle episodene to ganger på MTV. Har jeg oppdaget en ting.

De sier ting rett ut, ikke noe dilling.

Legg merke til hvor glade de er i hverandre. De både sier og viser at de er glade i hverandre. Der har vi ting å lære.

Alle tenåringer går gjennom en litt pussig periode Det kalles pubert.

Det er helt vanlig å opponere litt mot alt og alle, som dere sikkert husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei såkalte reality show jeg. Veldig lei....

Om de heter Osbourne, Anne Nicole eller gud vet hva...... Det er totalt hjernedød underholding hvor du kikker inn i hverdagen til folk som (forhåpentlgivis) er litt anderledes enn deg selv.

Her DRUKNER vi i slike show! :evil:

Inrømmer at av-knappen blir flittig brukt!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien er ikke dopet når du ser The Osbournes, Ozzy lider av senskader etter ett hardt liv men han er slettes ikke hjernedød selv om han subber litt i bakken

Det er helt klart at han ikke er hjernedød. Han er jo en legende innenfor heavy metal, og jeg håper at det er slik han blir husket. For musikken hans, og ikke for et reality show. Jeg synes showet er morsomt, og uansett om deler av programmet er arrangert, så er det underholdning. I alle fall for oss som liker slike programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...