AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har i hovedsak én kollega som jeg jobber med, og når vi først er på jobb er vi på jobb hele dagen over flere dager. Hun prater non stop, og jeg bruker ofte flere dager på å hente meg inn igjen etter jobb med henne. Det tytes om privatlivet, om barna og deres opp og nedturer, skole og fritidsaktiviteter, x-en, agurknyheter, sladder om gud og hvermann og gamle historier om feil kollegaer har gjort og hvor udugelige de er. Hun er ekstremt distré og av og til stusser jeg på ting som blir sagt. Om hun bevisst lyver eller bare dikter etter mangelfult minne. Etter flere år er det meste historier som går på repeat hver eneste gang vi er på jobb. Kommer jeg med en liten historie fra mitt privatliv virker hun helt uinteressert. Hjelper ikke å se intenst nedi mobilen, snu meg og gå mot døra for å signalisere at jeg vil avslutte samtalen. Kan snakke en halvtime på innpust og utpust etter vi har avsluttet jobben for kvelden, jeg ender av og til opp med å ikke får sove fordi jeg er fullstendig overloada. Vi skal for enhver pris fotfølge hverandre overalt, selv om jeg tydelig sier at vi trenger ikke to til dette. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Kjenner bare jeg blir småsprø, sint og til dels mannevond. Anonymkode: ae341...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Og? Hvorfor har du ikke sagt noe til henne? Anonymkode: 737eb...398 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Hva jobber dere med? Putt airpods i ørene og lat som du er i tlf hver gang hun setter i gang. Send henne i forveien og hopp inn på do i siste liten, si at du kommer etter og «forsvinn». Si konsekvent etter fem min. «Nei, nå må jeg jobbe litt/komme meg hjem/barbere katten, snakkes senere «Trine». Anonymkode: 467bc...14d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Be om å bytte makker. Får ikke fiksa det der. Anonymkode: 3747c...5ce 1
Hippogriff Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Er det rom for å be om en makker du passer bedre sammen med? For dette høres helt utrolig slitsomt ut. Og det er neppe bare-bare for henne å endre seg siden dette er personligheten hennes.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Jeg lurer på hva slags jobb dette er, hvor ikke jobben i seg selv krever at dere har noen pauser fra hverandre for å faktisk JOBBE? Må dere være "på" hverandre hele tiden? Anonymkode: 92005...d6a
enkefru Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Jeg har en kollega som er slik. Jeg sa fra. Jeg sa «det er hyggelig å kunne skravle litt privat av og til, men det er ikke alltid jeg har tid til det». (Eller ork, men det sa jeg ikke). Etter det har jeg bare trengt å si navnet hennes og smile «lurt», så har hun tatt hintet.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Jeg har dessverre hatt flere slike kolleger. Jobber i bhg og man må være tett på hverandre. Jeg har sagt ifra ved flere anledninger, men det har ikke hjulpet. Det virker som om noen mangler sosial kompetanse og trolig er svært ensomme. Har vært så sliten mange ganger at jeg har kastet opp av migrene etter jobb. Kunne våkne midt på natten og høre stemmene deres i hodet. Det verste var nesten at to av disse snakket svært gebrokken norsk og det gjorde det ikke bedre. Anonymkode: 58f04...869
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har i hovedsak én kollega som jeg jobber med, og når vi først er på jobb er vi på jobb hele dagen over flere dager. Hun prater non stop, og jeg bruker ofte flere dager på å hente meg inn igjen etter jobb med henne. Det tytes om privatlivet, om barna og deres opp og nedturer, skole og fritidsaktiviteter, x-en, agurknyheter, sladder om gud og hvermann og gamle historier om feil kollegaer har gjort og hvor udugelige de er. Hun er ekstremt distré og av og til stusser jeg på ting som blir sagt. Om hun bevisst lyver eller bare dikter etter mangelfult minne. Etter flere år er det meste historier som går på repeat hver eneste gang vi er på jobb. Kommer jeg med en liten historie fra mitt privatliv virker hun helt uinteressert. Hjelper ikke å se intenst nedi mobilen, snu meg og gå mot døra for å signalisere at jeg vil avslutte samtalen. Kan snakke en halvtime på innpust og utpust etter vi har avsluttet jobben for kvelden, jeg ender av og til opp med å ikke får sove fordi jeg er fullstendig overloada. Vi skal for enhver pris fotfølge hverandre overalt, selv om jeg tydelig sier at vi trenger ikke to til dette. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Kjenner bare jeg blir småsprø, sint og til dels mannevond. Anonymkode: ae341...cdd Å gode gud! Dette hadde jeg ikke takla.. hun mangler sosiale antenner 🤷♀️😅 Anonymkode: b234e...56b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå