AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden NÅ er jeg sint. Er det bare hos oss eller er dette dritt ? Barnet har Xplora klokke og det er ofte så vanskelig å komme gjennom. Og når man så kommer gjennom hører man "jeg er..." dut dut dut. Så blir det brutt. jeg vil ikke gå over til telefon. Men kanskje Xplora telefon? Har noen erfaring med det? Dette er veldig frustrerende! Anonymkode: 5e081...d2a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Xplora er ganske elendig. Vi har hatt tre. Lot være å bytte fordi barnet har spesielle behov og var vant med akkurat denne klokka. Stadig tull med GPS, klokka viste at ungen som var på skolen befant seg på andre siden av byen etc., stadige brudd i forbindelse, stadig beskjed i appen om at klokka var avslått selv om den slett ikke var det og svært dårlig batterikapasitet. Dårlig og treg kundeservice. Anonymkode: 739f7...dc7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Vi har i stedet lært barna vårt de samme tingene vi lærte da vi var barn: å kunne klokka, å gi beskjed om hvor du går, å komme hjem til riktig tid. Nå er de 11 og 7, helt free range, likevel vet vi alltid hvor de er og de kommer alltid hjem i tide. Med mindre det er spesielle behov inne i bildet, så trenger ingen barn disse klokkene. Anonymkode: 0d4e0...bce 2 6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Vår eldste hadde samme problem med Xplora, og vår yngste har ZTE (?), og det er helt likt… Anonymkode: cac7e...705
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Xplora er ganske elendig. Vi har hatt tre. Lot være å bytte fordi barnet har spesielle behov og var vant med akkurat denne klokka. Stadig tull med GPS, klokka viste at ungen som var på skolen befant seg på andre siden av byen etc., stadige brudd i forbindelse, stadig beskjed i appen om at klokka var avslått selv om den slett ikke var det og svært dårlig batterikapasitet. Dårlig og treg kundeservice. Anonymkode: 739f7...dc7 Samme erfaring her. Elendig produkt samtidig som jeg syns konseptet er bra og derfor kjøper jeg det nok til yngstemann også selv om jeg 10-åringen har hatt det i åresvis og de tingene du beskriver er en daglig irritasjon. Alternativet er dumtelefon, men den ser jeg for meg at blir glemt igjen her og der når de er små. Eller som bruker beskriver over. Avtale hvor de drar og tidspunkt for å komme hjem og la de overholde det. I utgangspunktet er jeg tilhenger av filosofien, men her har ungene venner i flere km radius og jeg mistenker at jeg hadde blitt mast på for å avtale med foreldre her og der fordi de ikke vil sykle bomtur. Og det kan jeg godt skjønne og ikke gidder jeg det når de kommer opp i en viss alder. Noen dager savner jeg den gode gamle hustelefonen… Anonymkode: 3fea5...011
Surriball Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Vi har derimot vært kjempefornøyd! Vi har en xplora x5, den har virka bra i tre år. Synes det er et utmerket alternativ til telefon, for den sitter fast på arma og glemmes ingen steder.
Rosinvin Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Også hatt mykje problem med Xplora. Byta ut med Nokia dum/ tastetelefon pga. alt trøbbelet med klokka..
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi har i stedet lært barna vårt de samme tingene vi lærte da vi var barn: å kunne klokka, å gi beskjed om hvor du går, å komme hjem til riktig tid. Nå er de 11 og 7, helt free range, likevel vet vi alltid hvor de er og de kommer alltid hjem i tide. Med mindre det er spesielle behov inne i bildet, så trenger ingen barn disse klokkene. Anonymkode: 0d4e0...bce Det gjorde vi og. Dette gjorde og at ting ble overholdt når de kom i alderen de begynte å feste. De sa hvor de var, avtalte henting og kom til rett tid Anonymkode: ffd88...a43
boblevann Skrevet 59 minutter siden #9 Skrevet 59 minutter siden Akkurat samme her! Barnet kom ikke gjennom til oss, vi kom ikke gjennom til han. Måtte ringe fem-seks ganger før det i det hele tatt kom ringelyd. Håpløst. GPS var helt på bærtur også, og oppdaterte seg maks én gang annen hver time liksom. Vi har gått over til (dum) telefon. Mye mer pålitelig.
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #10 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): NÅ er jeg sint. Er det bare hos oss eller er dette dritt ? Barnet har Xplora klokke og det er ofte så vanskelig å komme gjennom. Og når man så kommer gjennom hører man "jeg er..." dut dut dut. Så blir det brutt. jeg vil ikke gå over til telefon. Men kanskje Xplora telefon? Har noen erfaring med det? Dette er veldig frustrerende! Anonymkode: 5e081...d2a Vi endte opp med en doro telefon med fire knapper: mamma, pappa, mormor og oldemor. Ingen sms, mms, some, eller mas: bare fire voksne dersom hun trengte å kontakte oss (og vi kunne ringe henne selvsagt). Anonymkode: 59b57...51a 1
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #11 Skrevet 37 minutter siden Xplora funket ikke for oss heller. Så ikke bare hos dere Anonymkode: 64766...eac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå