AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hvor langt opp kommer du i den progressive bunken? Personlig er jeg veldig marginalisert, jeg er nemlig fra minoritetsbakgrunn, lesbisk, ikke-binær, shiamuslim, har autisme og adhd + c-ptsd, er svaksynt, kjederøyker, avhengig av amfetamin, deprimert, er pescitarianer og har lese og skrivevansker. Men hva med deg? Anonymkode: b08d2...728
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Stønn...Blir dere ikke lei av å skulle forsøke å drite ut tolerante sosialdemokrater som tenker person betyr mer enn kjønn, religion eller legning? Blir ikke et mikrogram krenka, men det er sånn memebasert dusteri fra ytre høyre. Og det er bare støy og tar oppmerksomheten deres bort fra ting som er viktigere. Morsomt er det heller ikke, hørt det ca en million ganger før. Anonymkode: 2a7b1...78e 4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Bli voksen! Folk flest har ikke noe i mot deg. Anonymkode: 29a86...055 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Virrevirrevapp skrev (5 minutter siden): Alle er litt rare Bare de rare tror att alle er litt rare. Anonymkode: 333db...e5c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor langt opp kommer du i den progressive bunken? Personlig er jeg veldig marginalisert, jeg er nemlig fra minoritetsbakgrunn, lesbisk, ikke-binær, shiamuslim, har autisme og adhd + c-ptsd, er svaksynt, kjederøyker, avhengig av amfetamin, deprimert, er pescitarianer og har lese og skrivevansker. Men hva med deg? Anonymkode: b08d2...728 Jeg forstår ikke hvorfor du tenker at folk bryr seg om disse tingene, folk flest gjør ikke det. Så ikke bry deg om de få som gjør det. Eneste er at det er skummelt at du er avhengig av amf, det kan gå skikkelig ille for deg. Anonymkode: 8d3c7...260 1
Virrevirrevapp Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare de rare tror att alle er litt rare. Anonymkode: 333db...e5c De ekstra rare tror de er normale!
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg er nemlig fra minoritetsbakgrunn, lesbisk, ikke-binær, shiamuslim, har autisme og adhd + c-ptsd, er svaksynt, kjederøyker, avhengig av amfetamin, deprimert, er pescitarianer og har lese og skrivevansker. Gratulerer, du er det største offeret her inne. Alle bør bøye hodet når du er i nærheten, og du kan si og gjøre hva du vil uten å bli holdt ansvarlig. Anonymkode: f7383...750 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå