Gå til innhold

Interseksjonell lidelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt opp kommer du i den progressive bunken? 

Personlig er jeg veldig marginalisert, jeg er nemlig fra minoritetsbakgrunn, lesbisk, ikke-binær, shiamuslim, har autisme og adhd + c-ptsd, er svaksynt, kjederøyker, avhengig av amfetamin, deprimert, er pescitarianer og har lese og skrivevansker. 

Men hva med deg?

Anonymkode: b08d2...728

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stønn...Blir dere ikke lei av å skulle forsøke å drite ut tolerante sosialdemokrater som tenker person betyr mer enn kjønn, religion eller legning? Blir ikke et mikrogram krenka, men det er sånn memebasert dusteri  fra ytre høyre. 

Og det er bare støy og tar oppmerksomheten deres bort fra ting som er viktigere. Morsomt er det heller ikke, hørt det ca en million ganger før.

Anonymkode: 2a7b1...78e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bli voksen!  Folk flest har ikke noe i mot deg. 

Anonymkode: 29a86...055

• Nyttig 2
Skrevet

Alle er litt rare

AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (5 minutter siden):

Alle er litt rare

Bare de rare tror att alle er litt rare. 

Anonymkode: 333db...e5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor langt opp kommer du i den progressive bunken? 

Personlig er jeg veldig marginalisert, jeg er nemlig fra minoritetsbakgrunn, lesbisk, ikke-binær, shiamuslim, har autisme og adhd + c-ptsd, er svaksynt, kjederøyker, avhengig av amfetamin, deprimert, er pescitarianer og har lese og skrivevansker. 

Men hva med deg?

Anonymkode: b08d2...728

Jeg forstår ikke hvorfor du tenker at folk bryr seg om disse tingene, folk flest gjør ikke det. Så ikke bry deg om de få som gjør det.

Eneste er at det er skummelt at du er avhengig av amf, det kan gå skikkelig ille for deg.

Anonymkode: 8d3c7...260

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare de rare tror att alle er litt rare. 

Anonymkode: 333db...e5c

De ekstra rare tror de er normale!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg er nemlig fra minoritetsbakgrunn, lesbisk, ikke-binær, shiamuslim, har autisme og adhd + c-ptsd, er svaksynt, kjederøyker, avhengig av amfetamin, deprimert, er pescitarianer og har lese og skrivevansker. 

Gratulerer, du er det største offeret her inne. Alle bør bøye hodet når du er i nærheten, og du kan si og gjøre hva du vil uten å bli holdt ansvarlig.

Anonymkode: f7383...750

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...