Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du trener hjemme, hva trener? Bruker du videoer på YouTube, eller en app? Kanskje du har en personlig trener på nett? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Quick fit fra iForm. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 5677e...c20

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ergosykkel, romaskin, gåmølle og treningsmatte med vekter.

Anonymkode: 57bb1...5b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har én styrkeøkt hjemme hver uke, da jeg ikke har mulighet til å trene på senteret mer enn to ganger i uken.
Bruker manualer og egen kroppsvekt. Forsøker å bli flinkere til å trene fleksibilitet. Ellers løper jeg 2 - 3 ganger i uken. 🙂

Anonymkode: 27b63...b31

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har manualer hvor jeg kan legge på og ta vekter. Har vektstang. Tredemølle. Strikker i ulike lengde og motstand.  Flere treningsprofiler som legger ut  øvelser på Instagram.

Jeg bor langt unna treningssenter så dette fungerer for meg. 

Anonymkode: d75b9...e41

AnonymBruker
Skrevet

Yoga og romaskin.

Satt sammen de øvelsene jeg føler er best for meg i yoga, lært av youtube.

Anonymkode: ce494...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har manualer og burker youtube. Denne er favoritten.

Anonymkode: 1dfdb...a9a

AnonymBruker
Skrevet

Trener med justerbare manualer. Har laget et opplegg på Jefit jeg følger.

Anonymkode: 8a146...728

Skrevet

Jeg brukte YouTube og eget treningsprogram. Trente hjemme daglig i en lengre periode pga skade. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trente mer hjemme og hadde mer utstyr under korona, men har solgt bort det meste og har bare håndmanualer og matte igjen. Liten leilighet så det treningsutstyret tok litt over. 

Jeg foretrekker helt klart treningssenter, særlig siden jeg trener mest styrke og bruker mye utstyr, men noen ganger trener jeg stretch og fleksibilitet og sånt på matte hjemme. Synes SATS online har en del bra. Jeg er ikke betalende medlem av SATS lengre, men har tilgang til timene deres på nett. 

Bruker appen Fitbod til styrketreningen, den setter opp treningsprogram, og jeg kan velge at jeg er hjemme så setter den opp styrketime basert på det utstyret jeg har oppgitt å ha tilgang til her. Men som sagt, går helst til senteret, hjemmetrening er så godt som null nå. 

Anonymkode: f2797...0fc

Skrevet

Bruker pilates bånd og gjør styrke på matte hver dag. Litt hver dag er bedre enn ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener hjemme. Rett og slett fordi det er det som fungerer for meg. Jeg har prøvd å være medlem på treningssenter, men det resulterer bare i mindre trening. Det er for mye styr og tidkrevende å dra dit, men mulig det vil endre seg i fremtiden. 

Jeg bruker videoer på YouTube og har funnet flere som jeg liker der. Vi har vekter og kettlebells her hjemme. 

Anonymkode: 4ef93...d92

AnonymBruker
Skrevet

Trener ikke på treningssenter, men har laget treningsrom hjemme. Har tredemølle, manualer, kettlebell, vektstang og multiapparat. Styrketrening utføres hjemme året rundt, løping skjer ute når været tillater det, ellers på mølla.

Skal også kjøpe romaskin når jeg finner en brukt.

Anonymkode: 3163c...fb2

AnonymBruker
Skrevet

Trener ikke på treningssenter. Løper ute 5 dager i uka, tar konsekvent små styrkeøkter når jeg lager middag (for å supplere løpingen), og tar 1-2 skikkelige styrkeøkter med de justerbare manualene mine. 

Anonymkode: aa0b6...669

Skrevet

Trener med ticktok rockeringen  de dagene jeg ikke er på fitness, trenger å reduserer størrelsen min mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...