AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg er på jakt etter en ny symaskin etter at den gamle billigmaskin ikke virker lengre... Jeg syr egentlig ikke mye, men kunne tenke meg en god maskin i en mellomklasse. Altså ikke de aller billigste eller dyreste, men noe som funker bra for oss som syr innimellom. Hovedsakelig opplegg av bukser, men også enkle reperasjoner, kanskje litt omsøm, gardiner etc, så bør kunne sy jeansstoff, jersey etc. MÅ ha elastisk søm. Den bør ha god nok motor til å sy tykke stoffer som jeans, men tror ikke jeg trener 100vis av sømtyper og veldig avanserte funksjoner. Maskinen er også tenkt brukt av tenåringene som har lyst til å reparere. drive litt med omsøm etc. Anonymkode: 9c7f1...106
cleangal Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Jeg har dessverre ikke noen tips å komme med, for jeg er på jakt etter nøyaktig det samme, en maskin til forholdsvis enkle oppgaver som å legge opp gardiner og montering av kofter/strikkegensere. Så i stedet for å lage egen tråd henger jeg meg på denne.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Etter anbefalinger kjøpte vi nettopp denne: https://www.somsenteret.no/bernina/108622/bernina-b-335-gen2 Er så lang veldig fornøyd. De som kjøper til steder hvor mange skal bruke maskinene på omgang, som f.eks skoler og kurs, går ofte for dette merket da de er veldig solide. Anonymkode: d712d...9e3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Etter anbefalinger kjøpte vi nettopp denne: https://www.somsenteret.no/bernina/108622/bernina-b-335-gen2 Er så lang veldig fornøyd. De som kjøper til steder hvor mange skal bruke maskinene på omgang, som f.eks skoler og kurs, går ofte for dette merket da de er veldig solide. Anonymkode: d712d...9e3 Ja, jeg har sett på Bernina, både denne modellen og den over, B445? Det virker som solide maskiner, men føler litt på at det er mer maskin enn jeg trenger? Samtidig er det jo sånn at en god maskin kanskje blir brukt mer nettopp fordi den er god å jobbe på? Anonymkode: 9c7f1...106
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Janome 1522, easy jeans eller driva? Anonymkode: e674c...088
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Janome driva har jeg. Og vært veldig fornøyd. Og aldri noe tull. Anonymkode: 72df3...d60
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Har sett etter janome easy jeans, but jeg tror den er ute av produksjon for jeg finner ingen som har den. Anonymkode: 9c7f1...106
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå