AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:00 #1 Skrevet mandag kl. 09:00 Jeg har regelmessig nevropatisk smerte og skjønner ikke helt hvorfor. Jeg har hatt det mest på rumpeball, bakside lår og ned i leggen. Nå har jeg det midt på ryggen og på siden av ene puppen. Vondt å ta på, vondt når klærne beveger seg på huden, vondt å sette seg ned på rumpen/låret. Why? Noen som har erfaring? What to do? Anonymkode: b3f74...be3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:09 #2 Skrevet mandag kl. 09:09 Kanskje lymfeknuter som trykker på nerver i området? Anonymkode: 7b6a7...d41
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:19 #3 Skrevet mandag kl. 09:19 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje lymfeknuter som trykker på nerver i området? Anonymkode: 7b6a7...d41 Det var ikke et dumt forslag ☺️ Har en lymfeknute bak øret som hovner litt her og der, kan jo være det er flere av de 🤭 Takk for svar ☺️ ~Ts. Anonymkode: b3f74...be3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:10 #4 Skrevet tirsdag kl. 12:10 AnonymBruker skrev (På 17.8.2026 den 11.00): Jeg har regelmessig nevropatisk smerte og skjønner ikke helt hvorfor. Jeg har hatt det mest på rumpeball, bakside lår og ned i leggen. Nå har jeg det midt på ryggen og på siden av ene puppen. Vondt å ta på, vondt når klærne beveger seg på huden, vondt å sette seg ned på rumpen/låret. Why? Noen som har erfaring? What to do? Anonymkode: b3f74...be3 Piriformis? Anonymkode: e464b...c37
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:18 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:18 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Piriformis? Anonymkode: e464b...c37 Krokanis? Anonymkode: 43ee9...d0e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå