Gå til innhold

Anbefaling av gps tracker for små hunder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei lurer på om noen her inne har erfaring med noe type gps tracker som fungerer greit og som sitter greit på hund av størrelse 4kg? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sett på tracker for katt? Jeg har en katt som veier litt mer enn hunden din, og vi brukte Tractive Cat Mini. Det var en firkantet kloss på 21 gram. Katten sluttet ganske raskt å bry seg om den til tross for å ikke ha vært vant til å bruke halsbånd tidligere. 

Nå ser jeg Tractive har kommet med ny modell til katt som er buet og følger halsbåndet. Kunne vært en ide å sjekke om dyrebutikker som fører Tractive har demomodeller så man kan teste passform etc før funksjon. Det hadde ikke min, så jeg måtte lage en dummy jeg festet på halsbåndet fra "lampeskjermen" vi hadde liggende.

Anonymkode: f30f2...ffe

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sett på tracker for katt? Jeg har en katt som veier litt mer enn hunden din, og vi brukte Tractive Cat Mini. Det var en firkantet kloss på 21 gram. Katten sluttet ganske raskt å bry seg om den til tross for å ikke ha vært vant til å bruke halsbånd tidligere. 

Nå ser jeg Tractive har kommet med ny modell til katt som er buet og følger halsbåndet. Kunne vært en ide å sjekke om dyrebutikker som fører Tractive har demomodeller så man kan teste passform etc før funksjon. Det hadde ikke min, så jeg måtte lage en dummy jeg festet på halsbåndet fra "lampeskjermen" vi hadde liggende.

Anonymkode: f30f2...ffe

Kan jeg spørre om du har noe ide om de selger det merket i noen fysisk dyrebutikk? Jeg fikk kun opp på diverse nettbutikker.

AnonymBruker
Skrevet
Kris. skrev (11 minutter siden):

Kan jeg spørre om du har noe ide om de selger det merket i noen fysisk dyrebutikk? Jeg fikk kun opp på diverse nettbutikker.

Har sett de hos musti.

Anonymkode: 15c84...fdb

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...