Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som sier "sommeren har hatt bare drittvær!" ,regner du kun fellesferien som sommer eller fra 1. Juni ?

Anonymkode: d5357...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.juni til 31.august 🌞

• Liker 1
Skrevet

juni, juli og august er sommer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For noen sier "dårlig somm" bare fordi det i deres ferieuker var dårlig. 

Anonymkode: d5357...564

AnonymBruker
Skrevet

Uansett vær, så er det sommer hvert år så lenge som det skal være i følge almanakken. Folk syter og klager veldig fort. 

Anonymkode: 22a7f...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Juni, juli, august=sommer

September, oktober, november er høst.

Desember, januar, februar er vinter.

Mars, april, mai er vår.

Slik er det delt opp, selv om mange av oss har vinter fra oktober til mai.

Anonymkode: acfe1...c41

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vanligvis var det sommer fra juni - august. Men de siste årene har jo mai ofte vært en heit sommermåned.

Men dette kommer jo også an på hvor man bor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På vestlandet hos meg har det regnet, blåst eller begge deler fra mai til nå. Vi hadde byger av sol her og der, men vet ikke om vi har hatt en natt med mer enn 15+. Turskoene mine gikk opp i sømmene pga de aldri tørket skikkelig. Faens jævla dritt sommer og keeps going. Meldt sol i morgen, vi krysser fingrene.

Anonymkode: b3b08...7f8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På vestlandet hos meg har det regnet, blåst eller begge deler fra mai til nå. Vi hadde byger av sol her og der, men vet ikke om vi har hatt en natt med mer enn 15+. Turskoene mine gikk opp i sømmene pga de aldri tørket skikkelig. Faens jævla dritt sommer og keeps going. Meldt sol i morgen, vi krysser fingrene.

Føler det bare har vært sommer i juni her. Med ganske skarp vind også. Rogaland.

Anonymkode: 9cf3d...b21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler det bare har vært sommer i juni her. Med ganske skarp vind også. Rogaland.

Anonymkode: 9cf3d...b21

Ja den vinden ødelegger jo alt uansett hvor mye sol en har samtidig 

Skrevet

I mitt hodet: 

Vår = Mars/April/Mai🪻

Sommer = Juni/Juli/August🌞

Høst = September/Oktober/November🍁

Vinter = Desember/Januar/Februar❄️

AnonymBruker
Skrevet

For meg er sommeren juni, juli og august. Å sikte til kun fellesferien virker rart for meg, og for svært mange av oss er «fellesferie» ikke egentlig en greie. Selv om jeg tolker det som «cirka tre uker en gang i juli». 

Men alt er relativt. Om noen på kontoret spør hvordan sommeren har vært, når vi ses for første gang etter ferien, skjønner jeg jo at de mener de ukene siden sist vi så hverandre.

Og om noen sier «for en fantastisk sommer så langt!» den 15. juni og sikter vel så mye til mai som første to juni-uker er jeg selvfølgelig ikke sprø nok til å bemerke at «actually…».

Anonymkode: 29291...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...