AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Du som sier "sommeren har hatt bare drittvær!" ,regner du kun fellesferien som sommer eller fra 1. Juni ? Anonymkode: d5357...564
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august For noen sier "dårlig somm" bare fordi det i deres ferieuker var dårlig. Anonymkode: d5357...564
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Uansett vær, så er det sommer hvert år så lenge som det skal være i følge almanakken. Folk syter og klager veldig fort. Anonymkode: 22a7f...ca2
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Juni, juli, august=sommer September, oktober, november er høst. Desember, januar, februar er vinter. Mars, april, mai er vår. Slik er det delt opp, selv om mange av oss har vinter fra oktober til mai. Anonymkode: acfe1...c41 2 1
Zampa the Lion Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Vanligvis var det sommer fra juni - august. Men de siste årene har jo mai ofte vært en heit sommermåned. Men dette kommer jo også an på hvor man bor. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august På vestlandet hos meg har det regnet, blåst eller begge deler fra mai til nå. Vi hadde byger av sol her og der, men vet ikke om vi har hatt en natt med mer enn 15+. Turskoene mine gikk opp i sømmene pga de aldri tørket skikkelig. Faens jævla dritt sommer og keeps going. Meldt sol i morgen, vi krysser fingrene. Anonymkode: b3b08...7f8 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På vestlandet hos meg har det regnet, blåst eller begge deler fra mai til nå. Vi hadde byger av sol her og der, men vet ikke om vi har hatt en natt med mer enn 15+. Turskoene mine gikk opp i sømmene pga de aldri tørket skikkelig. Faens jævla dritt sommer og keeps going. Meldt sol i morgen, vi krysser fingrene. Anonymkode: b3b08...7f8 Føler det bare har vært sommer i juni her. Med ganske skarp vind også. Rogaland. Anonymkode: 9cf3d...b21
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler det bare har vært sommer i juni her. Med ganske skarp vind også. Rogaland. Anonymkode: 9cf3d...b21 Ja den vinden ødelegger jo alt uansett hvor mye sol en har samtidig Anonymkode: b3b08...7f8
Urwa Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august I mitt hodet: Vår = Mars/April/Mai🪻 Sommer = Juni/Juli/August🌞 Høst = September/Oktober/November🍁 Vinter = Desember/Januar/Februar❄️
AnonymBruker Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august For meg er sommeren juni, juli og august. Å sikte til kun fellesferien virker rart for meg, og for svært mange av oss er «fellesferie» ikke egentlig en greie. Selv om jeg tolker det som «cirka tre uker en gang i juli». Men alt er relativt. Om noen på kontoret spør hvordan sommeren har vært, når vi ses for første gang etter ferien, skjønner jeg jo at de mener de ukene siden sist vi så hverandre. Og om noen sier «for en fantastisk sommer så langt!» den 15. juni og sikter vel så mye til mai som første to juni-uker er jeg selvfølgelig ikke sprø nok til å bemerke at «actually…». Anonymkode: 29291...ed8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå