AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Lagde en sykt god panne-pizza og den var så god at jeg endte opp med å fråtse og spise hele selv, og våknet i dag og klarer knapt å bevege meg Dette var en pizza med tykk, luftig hjemmelaget deig med basilikum og oregano i seg Så var fyllet bestående av en gul løk, en paprika, aromasjampignon, kantareller, hvitløk, soltørkede tomater, babyspinat og brokkoli stekt i meierismør med en pose toro pizzafyll pulver Så hadde jeg mozarellaost, norvegia og fetaost i et lag oppå fyllet før jeg toppet det med tynne skiver av rødløk, hakkede sorte oliven, enda mer aromasopp, enda mer babyspinat, og litt brokkoli (bare toppduskene strødd over), samt noen ananasbiter og jalapeno Drysset så over rosmarin, timian, oregano, basilikum og grovmalt pepper over før jeg rev opp litt grana padamo-ost og drysset det tynt over toppingen Resultatet ble i mindre gradet måltid og i større grad et svært potent og avhengighetsskapende rusmiddel jeg ikke klarte å legge fra meg, og endte opp med å forspise meg på Fy faen det var godt Anonymkode: b6e05...d86 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Er hensikten med tråden å dele at du spiste for mye eller dele din pizzaoppskrift? Anonymkode: 417cb...dc9 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Takk for at du delte. Anonymkode: 613a6...df0 2 1
MarianneE Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Noen ganger hjemmelaget pizza noe av det beste som finnes 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Hørtes helt sykt god ut! 😋 Skjønner godt at du spiste hele Anonymkode: 65194...79e
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2026 den 10.28): Lagde en sykt god panne-pizza og den var så god at jeg endte opp med å fråtse og spise hele selv, og våknet i dag og klarer knapt å bevege meg Dette var en pizza med tykk, luftig hjemmelaget deig med basilikum og oregano i seg Så var fyllet bestående av en gul løk, en paprika, aromasjampignon, kantareller, hvitløk, soltørkede tomater, babyspinat og brokkoli stekt i meierismør med en pose toro pizzafyll pulver Så hadde jeg mozarellaost, norvegia og fetaost i et lag oppå fyllet før jeg toppet det med tynne skiver av rødløk, hakkede sorte oliven, enda mer aromasopp, enda mer babyspinat, og litt brokkoli (bare toppduskene strødd over), samt noen ananasbiter og jalapeno Drysset så over rosmarin, timian, oregano, basilikum og grovmalt pepper over før jeg rev opp litt grana padamo-ost og drysset det tynt over toppingen Resultatet ble i mindre gradet måltid og i større grad et svært potent og avhengighetsskapende rusmiddel jeg ikke klarte å legge fra meg, og endte opp med å forspise meg på Fy faen det var godt Anonymkode: b6e05...d86 Høres virkelig grusom ut! Anonymkode: 8ba31...0f9
Christina82 Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg