AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:36 #1 Skrevet lørdag kl. 21:36 Vi datet et halvt år, ble kaldere og kaldere. Han ville avslutte alt... Sa det var han selv som trengte alenetid. Han hadde ingen dame da vi holdt på. Da vi avsluttet det sendte jeg ingen snap, så tilfeldig han hadde slettet meg bare.. En mnd gikk og han slettet meg på facebook også. Hvorfor? Syntes bare det er dårlig 😌 alt vi gjorde sammen. Alt det gode jeg gjorde mot han. Ser våre felles dame venner fortsatt er hans venner. Forstår bare ikke hvorfor han finner ut at... nå vil jeg inn å slette «henne». Tullete å la det gå litt innpå meg? Anonymkode: ba9af...7a7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:41 #2 Skrevet lørdag kl. 21:41 Beklager men han er ferdig med deg og da avslutter man sånn.. det var mer realt av ham enn å holde deg på gress med kanskje ditt og datt. Det handler ikke om hva du gjorde eller ikke gjorde, ikke legg din verdi i hendene på en mann! Anonymkode: 80884...5fd 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:44 #3 Skrevet lørdag kl. 21:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager men han er ferdig med deg og da avslutter man sånn.. det var mer realt av ham enn å holde deg på gress med kanskje ditt og datt. Det handler ikke om hva du gjorde eller ikke gjorde, ikke legg din verdi i hendene på en mann! Anonymkode: 80884...5fd Andre har ikke slettet meg selvom det ikke ble oss. Skjønner bare ikke hva som fikk han til å gjøre det. Vi avsluttet det på en helt grei måte. Ikke rart jeg er redd for å møte nye... Anonymkode: ba9af...7a7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:46 #4 Skrevet lørdag kl. 21:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Andre har ikke slettet meg selvom det ikke ble oss. Skjønner bare ikke hva som fikk han til å gjøre det. Vi avsluttet det på en helt grei måte. Ikke rart jeg er redd for å møte nye... Anonymkode: ba9af...7a7 Men ville du heller hatt ham på Facebook når dere ikke dater mer? Out of sight, out of mind tenker jeg Anonymkode: 80884...5fd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:47 #5 Skrevet lørdag kl. 21:47 Du har helt sikkert ikke gjort noe. Noen er bare sånn at de sletter folk. Mange av oss andre sletter ikke folk på some selv om vi ikke har kontakt lenger, kun dersom det er noe «dramatisk». Derfor blir vi usikre når noe sletter oss. Mest sannsynlig har han bare en mye lavere terskel for å slette enn du har. Bearbeid kjærlighetssorgen din, og gå videre ❤️ Anonymkode: c1c6c...a78 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:50 #6 Skrevet lørdag kl. 21:50 Han vil bare markere for seg selv at forholdet er over, og det er lettere å gjøre om han slipper å daglig bli minnet om deg. Både kvinner og menn gjør dette når det blir slutt med partner. Det handler ikke om den andre, det handler bare om dem (han) selv, at han vil beskytte seg selv og gå raskere videre. Gi slipp, Ts! ❤️ Anonymkode: e6c54...78e 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:53 #7 Skrevet lørdag kl. 21:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har helt sikkert ikke gjort noe. Noen er bare sånn at de sletter folk. Mange av oss andre sletter ikke folk på some selv om vi ikke har kontakt lenger, kun dersom det er noe «dramatisk». Derfor blir vi usikre når noe sletter oss. Mest sannsynlig har han bare en mye lavere terskel for å slette enn du har. Bearbeid kjærlighetssorgen din, og gå videre ❤️ Anonymkode: c1c6c...a78 Det var bare så rart at han var så på i begynnelsen. Så kald, så varm, så kaldere og kaldere før han innrømmet at det ikke kunne bli noe. Han hadde nok med seg selv og ville ikke i forhold med noen. Jeg sa da i frustrasjon at jeg hadde fått øye for en annen en. Han skrev lykke til.. Vi hadde hverandre på snap 3 uker etter dette, før han slettet meg. På facebook ble jeg værende i 1.5mnd før han nå idag slettet meg. Skrev aldri noe til han. Tar det veldig til meg. Gikk litt tid før jeg kom over han og savner han litt. Anonymkode: ba9af...7a7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:55 #8 Skrevet lørdag kl. 21:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vil bare markere for seg selv at forholdet er over, og det er lettere å gjøre om han slipper å daglig bli minnet om deg. Både kvinner og menn gjør dette når det blir slutt med partner. Det handler ikke om den andre, det handler bare om dem (han) selv, at han vil beskytte seg selv og gå raskere videre. Gi slipp, Ts! ❤️ Anonymkode: e6c54...78e Kan det være han tenkte på meg og ville slette meg for å glemme meg? Jeg vet han likte meg, ellers hadde han aldri holdt ut de 6mnd. Anonymkode: ba9af...7a7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:57 #9 Skrevet lørdag kl. 21:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være han tenkte på meg og ville slette meg for å glemme meg? Jeg vet han likte meg, ellers hadde han aldri holdt ut de 6mnd. Anonymkode: ba9af...7a7 Jeg tror han slettet deg for å få deg bort. Han høres ut som en klassisk emosjonellt umoden fyr, i det minste var han ærlig. Anonymkode: 80884...5fd 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:59 #10 Skrevet lørdag kl. 21:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var bare så rart at han var så på i begynnelsen. Så kald, så varm, så kaldere og kaldere før han innrømmet at det ikke kunne bli noe. Han hadde nok med seg selv og ville ikke i forhold med noen. Jeg sa da i frustrasjon at jeg hadde fått øye for en annen en. Han skrev lykke til.. Vi hadde hverandre på snap 3 uker etter dette, før han slettet meg. På facebook ble jeg værende i 1.5mnd før han nå idag slettet meg. Skrev aldri noe til han. Tar det veldig til meg. Gikk litt tid før jeg kom over han og savner han litt. Anonymkode: ba9af...7a7 Ja, da har du vel litt kjærlighetssorg ennå da? Det er jo lov det, helt naturlig når man likte noen og det ikke ble ❤️ Han var vel på i begynnelsen når han var interessert, så utviklet ikke disse følelsene videre hos han, og han avsluttet. Det er jo ikke noe gøy, men det betyr heller ikke at noen har gjort noe galt - det er jo sånn livet er. Synes du må få lov å sørge litt, men viktig å også riste det av seg og komme i gang med gøye ting igjen, så du ikke kverner for mye på dette. Finn på noe koselig med venninner og få tankene over på noe annet. Plutselig dukker det opp noen andre 😊 Anonymkode: c1c6c...a78 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:02 #11 Skrevet lørdag kl. 22:02 Det er ikke alle som ønsker å være venner med noen man har datet. Anonymkode: c95b8...e4c 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:05 #12 Skrevet lørdag kl. 22:05 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi datet et halvt år, ble kaldere og kaldere. Han ville avslutte alt... Sa det var han selv som trengte alenetid. Han hadde ingen dame da vi holdt på. Da vi avsluttet det sendte jeg ingen snap, så tilfeldig han hadde slettet meg bare.. En mnd gikk og han slettet meg på facebook også. Hvorfor? Syntes bare det er dårlig 😌 alt vi gjorde sammen. Alt det gode jeg gjorde mot han. Ser våre felles dame venner fortsatt er hans venner. Forstår bare ikke hvorfor han finner ut at... nå vil jeg inn å slette «henne». Tullete å la det gå litt innpå meg? Anonymkode: ba9af...7a7 Han er ikke verdt. Hadde også en jeg datet 6 månder. Han har skikkelig kjærlig fortalte hvor han savnet meg, han sendte søte meldinger når han var borte, å la planer for oss når han kom hjem igjen. Så plutselig ble han helt kald og sluttet å skrive. Null idé om hva som skjedde. Så plutselig 1 måned senere sier han at han ikke er klar for noe likevel. Anonymkode: 87e1a...aa2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:09 #13 Skrevet lørdag kl. 22:09 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror han slettet deg for å få deg bort. Han høres ut som en klassisk emosjonellt umoden fyr, i det minste var han ærlig. Anonymkode: 80884...5fd Han var ganske umoden, rart jeg likte han så godt. Han var ganske innadvendt og snakket aldri åpent om noe. Savner bare klemmene, kosen og tiltrekningennvi hadde. Den var gjensidig og enorm. Anonymkode: ba9af...7a7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:11 #14 Skrevet lørdag kl. 22:11 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror han slettet deg for å få deg bort. Han høres ut som en klassisk emosjonellt umoden fyr, i det minste var han ærlig. Anonymkode: 80884...5fd Hvordan da bort? Jeg hadde jo ikke minnet han på noe som helst. Det "positive" må vel være at jeg ble husket på såpass at han gikk inn for å slette «Stine» Anonymkode: ba9af...7a7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:16 #15 Skrevet lørdag kl. 22:16 Jeg har også slettet menn som jeg har hatt et forhold til, men som er avsluttet. Ser ingen grunn til å fortsette å ha dem på sosiale medier, så frem vi ikke er venner da, men det gjelder et fåtall. Denne mannen ser nok ikke på deg som en venn, dessverre. Anonymkode: 362c1...c20 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:22 #16 Skrevet lørdag kl. 22:22 Har ikke noen interesse av å være venner med ekser. Bare sletter dem og går videre. Det har egentlig ikke noe med dem å gjøre, sånn sett. Bare at jeg har folk nok i livet mitt, har ikke noen reserverte seter for ekser. Hva skal jeg være venn med dem for? Skal de «like» bildene av at jeg er ute med en ny en? Det har ikke noe for seg. Høres ut som du har et hekt på han. Det hindrer deg i å gå videre med livet ditt. Han er ferdig og har gått videre, følg hans eksempel. Slett ham i kontaktlister og SoMe og gå videre. Anonymkode: e49d0...a17 1
Daria Skrevet lørdag kl. 22:24 #17 Skrevet lørdag kl. 22:24 Relasjonen var avsluttet, dere hadde ikke kontakt - hvorfor da klamre seg til å forsatt ha hverandre på some-vennelister? Jeg sletter menesker som ikke er i livet mitt lenger - ikke for å slippe å tenke på dem, fordi jeg misliker dem eller for å demonstrere noe, jeg ser bare ikke poenget i ha kontakter jeg ikke har kontakt med. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:24 #18 Skrevet lørdag kl. 22:24 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han var ganske umoden, rart jeg likte han så godt. Han var ganske innadvendt og snakket aldri åpent om noe. Savner bare klemmene, kosen og tiltrekningennvi hadde. Den var gjensidig og enorm. Anonymkode: ba9af...7a7 Han ble kaldere og kaldere, skrev du. Så den kan ikke nødvendigvis ha vært så gjensidig og enorm, selv om man kan føle det selv og ønske det. Finn en som har lyst til å gi deg de klemmene og kosen. Det fortjener du. Anonymkode: e49d0...a17 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:39 #19 Skrevet lørdag kl. 22:39 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det var bare så rart at han var så på i begynnelsen. Så kald, så varm, så kaldere og kaldere før han innrømmet at det ikke kunne bli noe. Han hadde nok med seg selv og ville ikke i forhold med noen. Jeg sa da i frustrasjon at jeg hadde fått øye for en annen en. Han skrev lykke til.. Vi hadde hverandre på snap 3 uker etter dette, før han slettet meg. På facebook ble jeg værende i 1.5mnd før han nå idag slettet meg. Skrev aldri noe til han. Tar det veldig til meg. Gikk litt tid før jeg kom over han og savner han litt. Anonymkode: ba9af...7a7 Men sjekket du at dere var venner på Facebook daglig siden du vet at han slettet deg i dag? Anonymkode: cfcb3...36f 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:48 #20 Skrevet i går, 00:48 Hvor gamle er dere ca? Veldig spesielt å slette plutselig og etter et halvt år. Anonymkode: 4f3d1...736
Fremhevede innlegg