Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg må bare lufte tankene mine litt. Andre som har eller har hatt baby med mye magevondt og følt at magevondten tar all energien til baby? Vi har en snart 3 mnd gammel baby, hatt mye magevondt og grene mye. På våkenvinduene har det vært mye grining og misnøye. Jeg føler jeg får så få øyeblikk hvor han er fornøyd og man får god interaksjon med han, få smil og fine øyeblikk. Nå er det bedre men føler han burde gi mer smil og være «med». Han gir blikkontakt og følger med når vi holder på rundt, men samtidig helt annerledes enn storebroren var. Han finner heller ikke roen på oss, kaver mye med magen da og bare styrer på. Finner roen med en gang i moonboon og kan ligge der våken en stund før han sovner. Savner kontaktdupper og at han finner roen med oss 😣

Anonymkode: c7529...d39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår andremann slet enormt med magesmerter. Den var også enormt sen med all utvikling.  Vi hadde heldigvis en godt voksen og nydelig helsesøster som sa at det var helt vanlig at barn med mye smerter ble hengende langt bak utviklingsmessig. Det var først da barnet var 6mnd at det begynte å snu seg på gulvet, mens førstemann jo krøp og gikk langs møbler på aldreren hvor nr2 ålte seg. 

Jeg kjente på mye sorg over alt jeg ikke fikk til med dette barnet,  feks måtte vi droppe barselgrupper og babysang og jeg var mye hjemme - da babyen jo skrek så ekstremt mye. Vår sovnet også best alene i mørket på kvelden, noe som også var uvant -da eldstemann ville være med oss konstant. 

For oss var det først da barnet var over året at vi endelig fant ut flere allergier som ga magesmerter. Vi burde nok krevd mer hjelp og utredning før -men jeg orket ikke å stå på krava. Så det tok lang tid før helsevesenet forsto hvor mye barnet faktisk plagdes. 

Da vi endelig fikk skikkelig medisinsk hjelp merket vi bedring kjapt. Og barnet tok igjen alle jevnaldrende, og vel så det, på rekordtid. 

Anonymkode: 18e6f...550

AnonymBruker
Skrevet

Her gikk uroen bare over en dag helt plutselig. Rundt 3-4 måneders alder. Ingen allergier eller andre problemer. Begynte å gå tidlig. Hadde ikke moonboon, så bæresele var redningen for vår del. 

Anonymkode: d0b3e...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...