Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal snart til syden og tenkte å reise med kjole siden det uansett er så varmt når jeg kommer frem. Er det innafor å gå med kjole på flyplassen eller ville folk reagert?

Anonymkode: 08852...8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare ha på en cardigan over kjolen når du reiser fra Norge, og ta den av når du kommer fram. Ingen som vil reagere på om du har på deg kjole   

hvis det det du spør om..? 😀 

folk reiser på fly i både kjoler, bukser, skjørt eller shorts, alt ettersom man selv vil. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Reagert på hva da? At en kvinne går i en kjole på en flyplass? Det vel omtrent like kontroversielt som å gå med sko. 

Anonymkode: 05205...96c

• Liker 26
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo helt når du drar da. Nå ville vel ikke folk reagert, men ville hatt på en "sykkelbukse" under (fordi jeg ikke klarer å holde bena samlet når jeg må sitte så lenge), samt tatt med en genser. Ofte kaldt på fly.

I november hadde jeg nok reagert om du trippet rundt i en liten sommerkjole 

Anonymkode: f0805...080

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor, ingen bryr seg om antrekket på folk på flyplass. Men tenkt på at det kan bli kaldt ombord på flyet.

Anonymkode: c6534...a9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange reiser med kjole. Velg en som ikke er utfordrende (kort, høy splitt, svært utringet. 

Reiser selv i lang kjole.

Anonymkode: def4b...b69

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hva du tenker folk skal reagere på, med mindre du snakker nattkjole...? En kjole er et helt normalt plagg å vise seg offentlig i.

Endret av Daria
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

herregud gjør hva du vil det er mye mer rart at du må spørre om det 

Anonymkode: 85102...c02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem skal reagere? Og hva skal de reagere på?

Anonymkode: 6b933...e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist med fly hundrevis av ganger, året rundt, og har aldri hatt på meg bukse.

Anonymkode: a9350...461

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du er mann er det innafor. 

Anonymkode: 499c9...af8

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I forrige århundre pyntet vi oss alltid når vi skulle fly. Da var det skjørt, bluse og dressjakke. 

Anonymkode: 4b440...896

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har reist med fly hundrevis av ganger, året rundt, og har aldri hatt på meg bukse.

45565_Qv5u_pinail.jpg

Anonymkode: 27755...c19

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor i al verden skulle noen reagere på det :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjole er jo bare fint! 

Skal man først dømme flyantrekk, så er det jo slabbedaskene i joggebukse og nakkepute som ikke ser bra ut. Nå spørs det på kjolen, men å kle seg i kjole er jo på generell basis å være litt velkledd. Til og med lest at det er litt sånn pro tip for å bli oppgradert på flybilletten (nå tror jeg ikke det skjer lengre, og isåfall bare med de med gull/diamant-kort, men i gamle dager så var det sånn at om de måtte dytte noen opp til første klasse, så var det de med best klær og best manerer).

Jeg er veldig glad i en behagelig og pen kjole på fly, særlig på lange flights. Å sitte i jeans er jo døden. Med kjole kan man han strømpis om man reiser fra et kaldt sted og bare flekke den av før man kommer frem. Det er det ultimate plagget å fly i, for min del.

Nå vet jeg ikke hvor langt du skal fly, men fly kan være litt kalde da, så ha noe lag (genser, sjal, cardigan) du vet kan ha over skuldre eller knær.

I tillegg er flyseter verdens ekleste sted så ikke ha så kort kjole sånn at lårene må være borti det 😅

Anonymkode: b4d6e...1f0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

45565_Qv5u_pinail.jpg

🤣

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ang sitatet over, måtte bare få med det også. Anonym c19 - du er genial!!

Og til TS: så klart du kan reise i kjole 🙂 

Anonymkode: 2cd31...236

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

I forrige århundre pyntet vi oss alltid når vi skulle fly. Da var det skjørt, bluse og dressjakke. 

Anonymkode: 4b440...896

Eh, hvor gammel er du? på åttitallet gikk det i tskjorter og jeans…

Anonymkode: 1c831...85c

• Liker 1
Skrevet

Folk reiser i alt mulig rart av antrekk, så tror neppe noen reagerer spesielt på kjole. Og om så skulle være - er det noe å bry seg om?

AnonymBruker
Skrevet

Mellom juni og okrober går jeg i kjole. På fly, tog og hverdags.

Under 10 grader ute på dagtid, går jeg i varmere klær. Også på reise.

Anonymkode: c2192...4af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

45565_Qv5u_pinail.jpg

Hahahahhah! Er litt mer lik Dolly, men ellers ganske spot on :ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...