AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hei, jeg skal snart til syden og tenkte å reise med kjole siden det uansett er så varmt når jeg kommer frem. Er det innafor å gå med kjole på flyplassen eller ville folk reagert? Anonymkode: 08852...8c3
FrkSolsikke Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Du kan jo bare ha på en cardigan over kjolen når du reiser fra Norge, og ta den av når du kommer fram. Ingen som vil reagere på om du har på deg kjole hvis det det du spør om..? 😀 folk reiser på fly i både kjoler, bukser, skjørt eller shorts, alt ettersom man selv vil. 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Reagert på hva da? At en kvinne går i en kjole på en flyplass? Det vel omtrent like kontroversielt som å gå med sko. Anonymkode: 05205...96c 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Spørs jo helt når du drar da. Nå ville vel ikke folk reagert, men ville hatt på en "sykkelbukse" under (fordi jeg ikke klarer å holde bena samlet når jeg må sitte så lenge), samt tatt med en genser. Ofte kaldt på fly. I november hadde jeg nok reagert om du trippet rundt i en liten sommerkjole Anonymkode: f0805...080
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Selvfølgelig er det innafor, ingen bryr seg om antrekket på folk på flyplass. Men tenkt på at det kan bli kaldt ombord på flyet. Anonymkode: c6534...a9e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Veldig mange reiser med kjole. Velg en som ikke er utfordrende (kort, høy splitt, svært utringet. Reiser selv i lang kjole. Anonymkode: def4b...b69
Daria Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg skjønner ikke hva du tenker folk skal reagere på, med mindre du snakker nattkjole...? En kjole er et helt normalt plagg å vise seg offentlig i. Endret 8 timer siden av Daria 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden herregud gjør hva du vil det er mye mer rart at du må spørre om det Anonymkode: 85102...c02
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Hvem skal reagere? Og hva skal de reagere på? Anonymkode: 6b933...e80 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå