AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Vant med vinduer bak på alle biler jeg har hatt. Låner nå en VW Caddy uten vinduer. Pusser opp. Spesielt vanskelig uten høyre bak. Spesielt når jeg kommer inn skrått inn på en vei fra høyre. Ser ikke en dritt uten å lene meg opp på dashbordet. Synes også det er ubehagelig å rygge inn på trange plasser i parkeringshus. Samme med skifte av fil. Ekkel dødsone. Føler meg for tiden som en dårlig sjåfør. Noen med synspunkter på slike varebiler? Anonymkode: 3192d...2f6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ikke annet enn at om du er utrygg velger du en annen bil. 🤷♀️ Anonymkode: af6ea...929 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler meg for tiden som en dårlig sjåfør. Anonymkode: 3192d...2f6 Du kommer til å bli en bedre sjåfør etterpå når du har blitt vant til at du må være ekstra oppmerksom. Anonymkode: ddf60...5bd
Lyslys Skrevet 59 minutter siden #4 Skrevet 59 minutter siden Bruk speilene godt og se deg over skulderen når du bytter fil. Bruk ryggekamera om du har det når du rygger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå