Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sofa har du og vil du anbefale den etter å ha levd med den en stund?

Det er en jungel der ute, så trenger anbefalinger ☺️

Anonymkode: 3e0ef...b46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har levd med vår i over 10 år. Folk spør om den er ny. Den er fra Slettvoll, vi kjøpte den brukt. Holder seg perfekt tross daglig bruk. 

Anonymkode: 06a30...9c8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Slettvoll er så fine, og bra at de holder seg etter mange år. Litt utenfor budsjett, men jeg kan jo se etter noe brukt kanskje 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi har skinnsofa fra Hjellegjerde. Sofaen er ganske høy og er god å sitte i, fast. Skinnet er og flott, konjakkfarvet.

Likevel er jeg usikker på om jeg hadde kjøpt den igjen den er liksom så dominerende og høyere enn trenden har vært i det siste. Synes den nesten e rvanskelig å møblere rundt.

Legger ved et bild av en som er ganske lik

Nyrenset | Brun 3-seter sofa i skinn fra Hjellegjerde – Secundo

Anonymkode: aa7d2...c66

Skrevet

Har Hjellegjerde mantovani. Veldig fornøyd, og alle som er på besøk syns den er veldig god. Ganske fast, så tror putene holder seg en stund. Men jeg er ikke fan av sånne myke, slapsete sofaer da 🙈 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for tips! Slettvoll er så fine, og bra at de holder seg etter mange år. Litt utenfor budsjett, men jeg kan jo se etter noe brukt kanskje 😊

Ja, vi hadde kjempeflaks da vi fant vår på Finn. Putene holder seg veldig fint, og trekkene tåler vask etter vask. 

Anonymkode: 06a30...9c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Weston fra bohus. Fornøyd med den.

Anonymkode: 88e60...a52

AnonymBruker
Skrevet

Hamilton fra minotti 

Anonymkode: a35b6...262

Skrevet (endret)

Bolia Scandinavia.

Den tåler mye hopping og styr, men er jo veldig fast i fisken i varianten vi kjøpte. 

Men den er liksom litt VEL fast.

Ikke endret fasong de 9-10 årene vi har hatt den.

Synes Hjellegjerde hadde mye fint, men de jeg liker har selvsagt kaldskum de og som min. 

Endret av AprilLudgate
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt Bolia Abby i litt over 5 år, har vært og er fortsatt svært fornøyd 😊

Anonymkode: d356c...d45

AnonymBruker
Skrevet

Ekornes står det på våres, skinnsofa,  usikker hvor gammel den er. Vi har hatt den i snart 10 år, så hadde foreldrene mine den før det .

Så muligens 20 år 

Anonymkode: 028bd...49b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sofa en ti år gammel sofa fra Furninova (kjøpt på Skeidar). God å sitte i. Røff bruk med mye hyttebygging og ulovlig hopping, og den har holdt seg veldig godt. Har ingen planer om å bytte den ut.

Anonymkode: cdc7b...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...