AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #1 Skrevet i går, 08:28 Jeg har hatt kontakt med en i 3 mnd nå, vi har møttes jevnlig. Han kom ut av ett langvarig forhold og fortalte han ikke var ute etter noe nå. Etter dette ga jeg han litt opp, men kontakten ble tatt opp igjen og vi har møttes flere ganger siden. Prater som normalt igjennom dagen. Nå er jeg der hvor jeg kjenner at jeg liker han. Han har fine kvaliteter og verdier. Er redd jeg kaster bort tiden min, det er andre som vil møte meg, men det er ingenting i meg som vil møte dem. Er redd jeg bare er en person han vil breadcrumble for å ha tilgjengelig, til det kommer noe bedre.. Hva ville dere gjort Anonymkode: 67b40...eb5
AnonymBruker Skrevet i går, 08:33 #2 Skrevet i går, 08:33 Gått videre, for han har jo sagt han ikke er ute etter noe. Anonymkode: 8cee7...342 2 5
AnonymBruker Skrevet i går, 10:17 #3 Skrevet i går, 10:17 Du kaster bort tiden din hvis du ønsker noe mer. Om han ville noe mer, så ville han vist deg det. Han er nok tilfreds med tingenes tilstand slik det er nå. Hvis du ikke er det, så må du gjøre noe med det. Han kan sikkert holde på slik i evigheter. Anonymkode: 00e15...e5f 2 1
-jk- Skrevet i går, 11:53 #4 Skrevet i går, 11:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kaster bort tiden din hvis du ønsker noe mer. Om han ville noe mer, så ville han vist deg det. Han er nok tilfreds med tingenes tilstand slik det er nå. Hvis du ikke er det, så må du gjøre noe med det. Han kan sikkert holde på slik i evigheter. Anonymkode: 00e15...e5f Dette. Om jeg er interessert i noen på den måten så viser jeg det tydelig både med handlinger og ord. Han har jo faktisk sagt det motsatte, så da er det bare å lete videre. Det er mange fisker i dammen. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:11 #5 Skrevet i går, 12:11 Du vil nok bare ha han fordi du ikke kan få han. Anonymkode: aa93f...2de 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #6 Skrevet i går, 12:18 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt kontakt med en i 3 mnd nå, vi har møttes jevnlig. Han kom ut av ett langvarig forhold og fortalte han ikke var ute etter noe nå. Etter dette ga jeg han litt opp, men kontakten ble tatt opp igjen og vi har møttes flere ganger siden. Prater som normalt igjennom dagen. Nå er jeg der hvor jeg kjenner at jeg liker han. Han har fine kvaliteter og verdier. Er redd jeg kaster bort tiden min, det er andre som vil møte meg, men det er ingenting i meg som vil møte dem. Er redd jeg bare er en person han vil breadcrumble for å ha tilgjengelig, til det kommer noe bedre.. Hva ville dere gjort Anonymkode: 67b40...eb5 Og kva er grunnen til at du ikkje trur på det han seier? Anonymkode: 19bfe...ffa 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #7 Skrevet i går, 14:02 En mann som vil ha deg vil ha deg. Min mann var nyseparert da vi møttes, og skulle være singel leeeenge. De planene forkastet han tvert da han møtte meg og ikke var i tvil om at han ville ha meg. Tro på det en mann sier og viser, så blir du klokere og mindre sårbar. Anonymkode: 02679...f7e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #8 Skrevet i går, 14:09 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt kontakt med en i 3 mnd nå, vi har møttes jevnlig. Han kom ut av ett langvarig forhold og fortalte han ikke var ute etter noe nå. Etter dette ga jeg han litt opp, men kontakten ble tatt opp igjen og vi har møttes flere ganger siden. Prater som normalt igjennom dagen. Nå er jeg der hvor jeg kjenner at jeg liker han. Han har fine kvaliteter og verdier. Er redd jeg kaster bort tiden min, det er andre som vil møte meg, men det er ingenting i meg som vil møte dem. Er redd jeg bare er en person han vil breadcrumble for å ha tilgjengelig, til det kommer noe bedre.. Hva ville dere gjort Anonymkode: 67b40...eb5 Glem han. Høres ut som en jeg holdt på med i desember. Fra sørlandet. Dropp fyren, ellers dropper han deg og det føles mye verre 🩷 Anonymkode: b33a7...be0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå