Gå til innhold

Hvilket uttøyning 1. Klasse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tar dere med av utetøy for å ha på plassen deres i 1. Klasse. Regntøy, skifte tøy osv, skjønner jeg. Men tar dere med parkdress/2-delt, tynn lue, panne osv første dagen eller senere. Tenker på høsttur, ikke vintertøy.

Anonymkode: 43b29...ebe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde litt ekstra skiftetøy i hylla på SFO. På skolen hadde jeg etterhvert ekstra lue, votter og buff. Ikke noe mer.

Her på skolene blir mye stjålet etter skoletid dersom det henger yttertøy, sko etc. på knaggene og i boksene. 

Anonymkode: ef73d...dd4

AnonymBruker
Skrevet

Uttøyning? 

Anonymkode: ff44f...167

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Uttøyning? 

Anonymkode: ff44f...167

Du skjønte ikke at autokorrekt hadde forandret uteklær til uttøying ut fra resten av teksten?

Anonymkode: 8f29d...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som i barnehagen, og har standard innertøy og skiftetøy, og justerer ellers etter været. 

Anonymkode: 75489...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Tar med etter behov. Trenger ikke parkdress og lue om sommeren her.

Anonymkode: 021a1...034

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Også litt forskjell på om det er 25 grader, strålende sol og tørke, eller om det er et sted i landet hvor sola har tatt ferie og det har vært 10 grader og regnet hele sommeren... 

Anonymkode: 75489...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Har kun regntøy og gummistøvler der ved skolestart, varmere utetøy kommer når det er kaldt ute, trenger ikke det i august her. 

Anonymkode: 330b5...0b7

AnonymBruker
Skrevet

Regnjakke, Seleregnbukse, Regnstøvler og Regnvotter har eg pleid å ta med i starten.. noen gonger om det har blitt meldt litt kaldt så også ta med regndress

Anonymkode: fe6e3...a5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva tar dere med av utetøy for å ha på plassen deres i 1. Klasse. Regntøy, skifte tøy osv, skjønner jeg. Men tar dere med parkdress/2-delt, tynn lue, panne osv første dagen eller senere. Tenker på høsttur, ikke vintertøy.

Anonymkode: 43b29...ebe

Tar med

Parkdress , tynn lue, pannebånd, hansker, regnvotter, Sydvest, støvler ...alt de skal ha utetid første skoledag 

Skrevet

Kun regntøy og et skift til inneklær her, tar med lue/pannebånd og votter når det blir nødvendig.

De færreste bruker parkdress på skolen her :)

AnonymBruker
Skrevet

Berre eit ekstra vottepar. Men ikkje før seinare utpå hausten. 

Anonymkode: b70c4...0c3

AnonymBruker
Skrevet

På vår skole er det ikke lov å ha ekstra tøy på plassen. 

Anonymkode: 0ab41...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...