AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Hva tar dere med av utetøy for å ha på plassen deres i 1. Klasse. Regntøy, skifte tøy osv, skjønner jeg. Men tar dere med parkdress/2-delt, tynn lue, panne osv første dagen eller senere. Tenker på høsttur, ikke vintertøy. Anonymkode: 43b29...ebe
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Hadde litt ekstra skiftetøy i hylla på SFO. På skolen hadde jeg etterhvert ekstra lue, votter og buff. Ikke noe mer. Her på skolene blir mye stjålet etter skoletid dersom det henger yttertøy, sko etc. på knaggene og i boksene. Anonymkode: ef73d...dd4
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Uttøyning? Anonymkode: ff44f...167 Du skjønte ikke at autokorrekt hadde forandret uteklær til uttøying ut fra resten av teksten? Anonymkode: 8f29d...4cc
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Gjør som i barnehagen, og har standard innertøy og skiftetøy, og justerer ellers etter været. Anonymkode: 75489...bd9
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Tar med etter behov. Trenger ikke parkdress og lue om sommeren her. Anonymkode: 021a1...034 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Også litt forskjell på om det er 25 grader, strålende sol og tørke, eller om det er et sted i landet hvor sola har tatt ferie og det har vært 10 grader og regnet hele sommeren... Anonymkode: 75489...bd9
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Har kun regntøy og gummistøvler der ved skolestart, varmere utetøy kommer når det er kaldt ute, trenger ikke det i august her. Anonymkode: 330b5...0b7
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august Regnjakke, Seleregnbukse, Regnstøvler og Regnvotter har eg pleid å ta med i starten.. noen gonger om det har blitt meldt litt kaldt så også ta med regndress Anonymkode: fe6e3...a5c
kjærring Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva tar dere med av utetøy for å ha på plassen deres i 1. Klasse. Regntøy, skifte tøy osv, skjønner jeg. Men tar dere med parkdress/2-delt, tynn lue, panne osv første dagen eller senere. Tenker på høsttur, ikke vintertøy. Anonymkode: 43b29...ebe Tar med : Parkdress , tynn lue, pannebånd, hansker, regnvotter, Sydvest, støvler ...alt de skal ha utetid første skoledag
Anonym6789 Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august Kun regntøy og et skift til inneklær her, tar med lue/pannebånd og votter når det blir nødvendig. De færreste bruker parkdress på skolen her
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Berre eit ekstra vottepar. Men ikkje før seinare utpå hausten. Anonymkode: b70c4...0c3
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august På vår skole er det ikke lov å ha ekstra tøy på plassen. Anonymkode: 0ab41...215
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå