Bara Skrevet lørdag kl. 06:43 #1 Skrevet lørdag kl. 06:43 Er det sånn at «alle» har B snitt etter endt bachelorgrad for tiden? Får dårlig selvtillit når jeg tenkte at C er mer enn bra nok. Men så leser jeg for videreutdanning/master, så er det umulig å komme seg inn med «kun» C i snitt.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:13 #2 Skrevet lørdag kl. 08:13 Nei, det er mange som har c snitt og lavere enn det og. Men skal du på master er ofte snittet c, ellers har du for lave forkunnskaper til at det er realistisk å gjennomføre masteren. Hvis det er flere søkere enn plasser er det naturligvis de med best snitt som kommer inn, og da holder det ikke nødvendigvis med c-snitt. Anonymkode: 96cf7...15f
Bara Skrevet lørdag kl. 08:22 Forfatter #3 Skrevet lørdag kl. 08:22 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er mange som har c snitt og lavere enn det og. Men skal du på master er ofte snittet c, ellers har du for lave forkunnskaper til at det er realistisk å gjennomføre masteren. Hvis det er flere søkere enn plasser er det naturligvis de med best snitt som kommer inn, og da holder det ikke nødvendigvis med c-snitt. Anonymkode: 96cf7...15f Ja, er det jeg mener med «alle». Det er mange som søker seg til master, der minstekravet er C. Men likevel så jeg at siste opptak var det 3,8 i snitt. Da må det være veldig mange som har gode karakterer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå