mammite Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg skal reise snart til Gran Canaria med en 9 måned gammel baby. Vi har hotell i sør men tenker vi skal leie ut bil så vi kan besøke flere plasser. Hva burde jeg ha med til en baby? Hvordan er butikkene? Hva burde besøkes?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Ha med bilsete og soltøy. Butikkene er som her, bare billigere. Flere store kjøpesentre. Liten øy, med leiebil kan man se det meste. Fint å kjøre over fjellene og langst øst- og nordkysten. Fin hovedstad. Anonymkode: df374...768
Sovushka Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Bleier er sykt dyrt der (180 kr tror jeg det var for liten/normal pakke), så pakk prampacken full med bleier nok 😅 vi var der i 3 uker med frøken på 8 mnd, og brukte vel 5 pakker. Det meste av våtservietter (egentlig alt jeg testet som var merket mild eller for baby) er tilsatt parfyme. Syns det er unødvendig så har det og med til spania på ferie. Ellers ta med uv telt, husk badebleier. Ja det så ut som et lite flyttelass når vi dro dit i perm 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå