AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 02:53 #1 Skrevet lørdag kl. 02:53 Jeg tror jeg er bifil og liker eldre menn og damer, jeg liker nok å underkaste meg litt. Hvor mange damer hadde funnet det akseptabelt? Min eks ble drit sur når jeg sa jeg tok en i munnen under trekant. Etter det ble slutt så ble en kåt av å høre det å sa han ville se meg naken, jeg prøvde å suge. Jeg prøvde med et eldre par, og jeg var da solgt. Nå er det litt vanskelig å finne en dame som aksepterer det. Jeg slikker hun gjerne ren etter nytelse, og har prøvd strap on. Så for meg hadde jeg egentlig likt å finne et par som brukte meg nå... jeg hadde også likt en bestemt mann for sex, som hadde knullet meg for å prøve, jeg snakket med en dame som likte det, så jeg lot hun høre.. jeg gikk naken til sengs med en større mann å så han bli kåt, han tvingte meg til å suge å jeg likte det. Og vi ble til slutt sett når han tok på meg. Jeg ble flau og kåt samtidig, men det ble jo ikke lettere.. jeg ble så presset til å suge, noe jeg elsket, og han sprutet på meg.. nå vet jeg ikke helt hvor ærlig jeg skal være på det fremover... Anonymkode: c06d4...c3f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:49 #2 Skrevet lørdag kl. 17:49 Har du ADHD eller noe? Du skriver unødvendig mye detaljer, og hvis du skravler i vei om alt du tenker, så kan du godt få problemer hos en partner. Føl deg fram før du er alt for åpen. Tipset er å finne deg en bifil kvinne. De har gjerne forståelse for at andre kan ha samme lyster. Hun jeg er sammen med, spurte tidlig om jeg hadde gjort noe sammen med en mann, og ble nesten litt skuffet da jeg ikke hadde det. I ettertid har vi hatt sex med andre par, og hun heier på at jeg f.eks skal suge den andre mannen. Anonymkode: 05987...ee2 1
Snok1 Skrevet i går, 05:38 #3 Skrevet i går, 05:38 Min kjæreste tenner voldsomt på at jeg har sex med menn, og opp gjennom årene har vi hatt et par yngre mannlige elskere som vi har delt på. Det beste er én vi kan binde fast, og så kan vi begge bruke ham før vi knuller hverandre foran ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå