AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Jeg skal kjøpe ny sofa og prøver å finne noe rimeligere enn Eilersen eller annet lignende, som jeg vet er gode å sitte i (og pene å se på). Hvilke merker eller modeller er både fine og komfortable? Har sett at Sweef er et merke som har noen fine, men aner ikke om de er gode. Sofa Colombus synes jeg er litt harde. Anonymkode: 91daf...4d7
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal kjøpe ny sofa og prøver å finne noe rimeligere enn Eilersen eller annet lignende, som jeg vet er gode å sitte i (og pene å se på). Hvilke merker eller modeller er både fine og komfortable? Har sett at Sweef er et merke som har noen fine, men aner ikke om de er gode. Sofa Colombus synes jeg er litt harde. Anonymkode: 91daf...4d7 Sofa company, skulle det stå! Anonymkode: 91daf...4d7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Har hatt mange sofaer fra IKEA, Skeidar. Jysk, Bohus. Har alltid kommet tilbake til Ektorp fra IKEA. Anonymkode: f9bf9...4d2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 23.49): Jeg skal kjøpe ny sofa og prøver å finne noe rimeligere enn Eilersen eller annet lignende, som jeg vet er gode å sitte i (og pene å se på). Hvilke merker eller modeller er både fine og komfortable? Har sett at Sweef er et merke som har noen fine, men aner ikke om de er gode. Sofa Colombus synes jeg er litt harde. Anonymkode: 91daf...4d7 Gud bedre, det ENESTE som betyr noe når du skal kjøpe ny sofa er OM DU LIKER DEN. Om Bjarne i Bodø likte å sitte i en sofa en gang er vel uvesentlig?! Anonymkode: 57093...c2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå