Gå til innhold

Hva er erfaringene deres med sofaer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny sofa og prøver å finne noe rimeligere enn Eilersen eller annet lignende, som jeg vet er gode å sitte i (og pene å se på).

Hvilke merker eller modeller er både fine og komfortable? Har sett at Sweef er et merke som har noen fine, men aner ikke om de er gode. Sofa Colombus synes jeg er litt harde.

Anonymkode: 91daf...4d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal kjøpe ny sofa og prøver å finne noe rimeligere enn Eilersen eller annet lignende, som jeg vet er gode å sitte i (og pene å se på).

Hvilke merker eller modeller er både fine og komfortable? Har sett at Sweef er et merke som har noen fine, men aner ikke om de er gode. Sofa Colombus synes jeg er litt harde.

Sofa company, skulle det stå!

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt mange sofaer fra IKEA, Skeidar. Jysk, Bohus. Har alltid kommet tilbake til Ektorp fra IKEA.

Anonymkode: f9bf9...4d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 23.49):

Gud bedre, det ENESTE som betyr noe når du skal kjøpe ny sofa er OM DU LIKER DEN. Om Bjarne i Bodø likte å sitte i en sofa en gang er vel uvesentlig?! 

Anonymkode: 57093...c2c

• Liker 1
Skrevet

Sweef er veldig behagelige sofaer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 23.49):

Jeg er så sær at jeg må ha en sofa som er god å sitte i - og å ligge i.

Den må være fast nok til at jeg ikke synker ned som i en «vannseng».

Jeg fatter ikke den trenden med sofaer som er så dype at man ikke kan sitte normalt med beina, som har lav ryg, og som er så myke at de er vanskelige å komme seg opp av. 

Greit at folk vil ligge og sløve når de ser på Netflix, men man kan jo ikke akkurat bytte ut sofaen hver gang man har gjester?

Anonymkode: df5f4...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Sofa hva er det?   Ny,nei finn en brukt ellers er du helt Trump..

KG er jo stedet der alle jobber,trener,reiser eller er uføre så sofa er det siste man kan sitte eller ligge på.

Selv hunder og katter må holdes langt unna en sofa.

Er ikke sofa veldig harry da?

Er det ikke mer inn å filosofere oppreist i et tomt rom i 20 timer over ordet egg?🤣

Anonymkode: 79dde...eca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så sær at jeg må ha en sofa som er god å sitte i - og å ligge i.

Den må være fast nok til at jeg ikke synker ned som i en «vannseng».

Jeg fatter ikke den trenden med sofaer som er så dype at man ikke kan sitte normalt med beina, som har lav ryg, og som er så myke at de er vanskelige å komme seg opp av. 

Greit at folk vil ligge og sløve når de ser på Netflix, men man kan jo ikke akkurat bytte ut sofaen hver gang man har gjester?

Anonymkode: df5f4...c3f

Hva er det du egentlig spiser? 

Anonymkode: 79dde...eca

Skrevet

Mye fint på nettbutikker, men ulempen er at da kan du ikke prøve de, og du ser ikke alltid  fargen riktig pga at bilder på nettet ofte ikke gir korrekt fargegjenngivelse

ta deg en runde i møbelbutikker og prøv sofaer, du kan velge massevis av farger og stoffer på alle modeller du ser, og også tilpasse til den størrelsen du selv ønsker. 

AnonymBruker
Skrevet

Har Bohus sin Nordic sofa, behagelig og fin. Kan velge farge, stoff, størrelse og ben. Lurt å kjøpe når de har kampanjer. 

Anonymkode: e7e88...a57

AnonymBruker
Skrevet

Weston sofa fra bohus. Høy nok og fast.

Anonymkode: e1790...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...