AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:17 #1 Skrevet fredag kl. 21:17 Jeg er takknemlig for at jeg har vokst opp med verdens beste mamma 😍 en sterk og varm og omsorgsfull mamma som er mitt største forbilde. Som mormor elsker hun barnebarna sine og gjør alt hun kan for de. Vil ha mest mulig tid sammen med de. Jeg er heldig. hva er du takknemlig for ? Anonymkode: e6cd2...0f2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:27 #2 Skrevet fredag kl. 23:27 Jeg er takknemlig for hver dag barna mine og de rundt meg er ved god helse 🩵 Anonymkode: bfdde...8fe 1
Irja Skrevet fredag kl. 23:31 #3 Skrevet fredag kl. 23:31 Jeg er takknemlig for at jeg er gift med en snill mann. En som alltid setter meg og barna først, og som aldri hever stemmen eller oppleves utrygg. Jeg er takknemlig for at vi har mat i kjøleskapet, klær som passer, gode senger og alt vi trenger.
Gaara99 Skrevet fredag kl. 23:34 #4 Skrevet fredag kl. 23:34 Takknemelig for Gud for livet. Og i folk som har vært greie mot meg i livet. Og at jeg kan vise dem samme omtanke engang i fremtiden 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:39 #5 Skrevet fredag kl. 23:39 Mamma og pappa. Omsorgsfulle og trygge foreldre og trygge rammer hjemme. Alltid mat, alltid klær, alltid trygghet, aldri frykt for å mangle noe. Jeg fikk selvfølgelig ikke alt jeg pekte på og dritrå ferier og alltid ny mobil, det er ikke det jeg mener. Men det var alltid trygt å være hjemme, og vi hadde alltid det vi trengte, om så ikke alt vi ønsket oss. Jeg har strevd likevel, fast i behandling hos psykolog i bortimot femten år, men det er på tross av og ikke på grunn av. Og ting har blitt bra til slutt. Blant annet takket være foreldrene mine. Anonymkode: 2f28b...f5e 1
Mardina Skrevet fredag kl. 23:50 #6 Skrevet fredag kl. 23:50 Min fine og gode kjæreste som elsker meg, mine gode venner og familien min. Og at jeg bor i et trygt og godt land 😊 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:05 #7 Skrevet lørdag kl. 12:05 At jeg ikke lenger er gift med en muslim men løp mens jeg kunne. Anonymkode: b871a...976 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:09 #8 Skrevet lørdag kl. 12:09 Jeg er takknemlig for at jeg er singel 🩷🤏🤏 Anonymkode: 6cb28...51e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:30 #9 Skrevet lørdag kl. 18:30 At vi bor i et trygt land. At vi har alt vi trenger. At jeg har familie og venner som jeg bryr meg om, og som bryr seg om meg. Anonymkode: 157e1...f13
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #10 Skrevet lørdag kl. 18:41 Foreldre. Jobb. Økonomi. Mine nye løpesko Anonymkode: be45a...331
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:15 #11 Skrevet lørdag kl. 20:15 Jeg er takknemlig for barna mine og at jeg har nok midler til å gi dem en stabil tilværelse der de har tak over hodet, mat på bordet som er sunn og god og klær å ha på seg når de trenger det. Jeg er takknemlig for at jeg er frisk og kan være ute i naturen når jeg ønsker det. Og så er jeg takknemlig for at det ikke er signal på hytta slik så jeg kan logge helt av når jeg drar dit. Anonymkode: 689ec...ef2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden At jeg er gift med mitt livs kjærlighet, har vi har tre barn som er friske, at vi eier hus, og har faste trygge jobber. At vi har normal god helse og har en god familie rundt oss uten noe drama i hverdagen. Rett og slett at vi har et "kjedelig" A4 liv. Og at ingen av oss ruser oss eller har andre slike laster. Anonymkode: 1ba6f...409
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå