Perine Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Torpet er i gang på TV2play. Jeg har sett første episode, og der så vi datteren til NorwayRob. Her skriver TV2 om årets utgave «Torpet» 2026: Dette er de nye «Torpet»-deltakerne
enkefru Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Skal prøve meg på Torpet siden Farmen ikke lenger fenger…. Men NorwayRob? Uhhh…. 🙄😅 2
tonebelinda Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Skjønner ikke helt konseptet med at de skal ha med hele familien til han slitsomme NorwayRob. Tipper iallefall hun er lett å slå ut om det blir kamper som tidligere. 9
shab Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august (endret) Amalie! Åhh hun er søt. Likte farmen-sesongen deres. Håper hun kommer inn på farmen. Håper Grete også kommer inn. Liker Grete også godt. Tøff dame. Hadde vært gøy med Kjell. Vil ikke ha inn "heksa" fra Finmark. Hun var veldig uspiselig til tider. Heidi heter hun. Dette var 2021-sesongen. Sikkert mange som kjenner igjen navn fra denne Denne sesongen. . Kornelia trenger vi ikke ha inn. Ikke noe vondt mot Kornelia - bortsett fra valg av kjæreste (Vet ikke om hun er sammen med lillebroren til Stian enda) har jeg ikke noe imot henne. Men nå kan Amalie få skinne ☺️ Endret 18. august av shab
Perine Skrevet 18. august Forfatter #5 Skrevet 18. august shab skrev (18 minutter siden): Amalie! Åhh hun er søt. Likte farmen-sesongen deres. Håper hun kommer inn på farmen. Håper Grete også kommer inn. Liker Grete også godt. Tøff dame. Hadde vært gøy med Kjell. Vil ikke ha inn "heksa" fra Finmark. Hun var veldig uspiselig til tider. Heidi heter hun. Dette var 2021-sesongen. Sikkert mange som kjenner igjen navn fra denne Denne sesongen. . Kornelia trenger vi ikke ha inn. Ikke noe vondt mot Kornelia - bortsett fra valg av kjæreste (Vet ikke om hun er sammen med lillebroren til Stian enda) har jeg ikke noe imot henne. Men nå kan Amalie få skinne ☺️ Skjønner godt at Amalie er redd for den "monsterkua". Det er jo alltid noen utenfra som ser etter dyra for sikkerhets skyld, heldigvis. Den må jo ha sitt stell på en eller annen måte. Kanskje nestemann har bedre dyretekke enn de 3 som er på Torpet nå. Jeg lurer på om Farmen-utslåtte Sølvi dukker opp, eller om hun ble sendt direkte hjem. Det er jo så mye nytt i år. 1
Tulla25j Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Spoiler For en bortkasta episode… brukte hele episoden på å vise hvem som ble valgt til kamp og valg av gren også venter de til neste episode med å vise kampen..!? Vi så jo i går at dattera til Norway-Rob kom inn.. 6
Perine Skrevet 22. august Forfatter #7 Skrevet 22. august Tulla25j skrev (9 timer siden): Skjul innhold For en bortkasta episode… brukte hele episoden på å vise hvem som ble valgt til kamp og valg av gren også venter de til neste episode med å vise kampen..!? Vi så jo i går at dattera til Norway-Rob kom inn.. Spoiler Lørdagens episode viser kampen
Tulla25j Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Perine skrev (På 22.8.2026 den 5.02): Vis skjult innhold Lørdagens episode viser kampen Spoiler Joda, men det er jo to dager etter det ble vist på Farmen. Jeg har ikke stresset med å se torpet nå siden jeg uansett vet hva som skjer!
Janzypants Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Jeg håper virkelig at Torpet blir mer synkronisert med Farmen fremover. For slik det er lagt opp nå, så er det helt krise.. Vi så Julia komme inn på gården for flere dager siden, men først i går fikk vi faktisk se kampen. Jeg spolte over hele den kampgreia siden vi jo visste utfallet, og så var det typ 2-3 minutter igjen av episoden som gikk til å se at de begynte å jobbe med noe greier. Det MÅ jo finnes mer materiale å ta av, slik at man ikke trenger å bli spoila 3-4 dager før det faktisk skjer? 7
Lauv Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Den stakkars kua. Hun hadde grusomt melkespreng og det var derfor hun rautet desperat. Elendig dyrevelferd. 2
MykBetong Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Og valpen som var der i 5 minutter?? Spesielt... 2 2
Taremero Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august (endret) Har jo vært litt spesielle episoder på Farmen/Torpet denne sesongen. Men for meg, var den som stakk ut, byggingen av jordkjeller. Var jo, ( eller burde ha vært 🤣) det soleklare valget å velge en med ti års erfaring i boligsalg, og den kunnskapen om de ulike roms plassering ift bakkenivå som man skulle forvente at denne hadde. Men den gang ei. Det der med kjeller var visst så langt ukjent begrep for han uansett. Har vel aldri ledd så mye som når denne eiendomsmegleren presenterte et varmeoverbygg av stein som jord-KJELLER med stor grad av stolthet. 😂 ( fagkunnskap, selv på et minimumsnivå, settes visst ikke særskilt høyt lenger ser det ut som ... ) Endret 31. august av Taremero skrivefeil 3
Perine Skrevet 4 timer siden Forfatter #13 Skrevet 4 timer siden Hørt på veien mot Torpet i dag: "Jeg håper at der er kvinnfolk, som kan lage mat til meg og vaske klærne mine"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå