AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Det er en yngre mann jeg syns er helt nydelig. Jeg er en del eldre enn han, men får han ikke ut av hodet. Han er så fin! Vi er nok på helt forskjellige steder i livet, jeg aner ikke om han er interessert, eller om han har dame. Men jeg har veldig lyst til å få kontakt med han, og finne det ut. Jeg vet navnet hans, og hvor han bor, men kun det. Han er nabo med en slektning av meg. Uaktuelt å være creepy her, hvordan går man frem? Er det normalt å feks følge på instagram og evt sende en melding der? Han er i 20-åra ser det ut som. Anonymkode: 26de3...035
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Sende ham en melding på Facebook? Såfremt du ikke allerede har en kjæreste. Anonymkode: 17f26...dfa
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Før du gjør det bør du sjekke 1881.no og skrive inn adressa hans. Kommer det frem damenavn samtidig så er han opptatt. Anonymkode: 17f26...dfa
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er en yngre mann jeg syns er helt nydelig. Jeg er en del eldre enn han, men får han ikke ut av hodet. Han er så fin! Vi er nok på helt forskjellige steder i livet, jeg aner ikke om han er interessert, eller om han har dame. Men jeg har veldig lyst til å få kontakt med han, og finne det ut. Jeg vet navnet hans, og hvor han bor, men kun det. Han er nabo med en slektning av meg. Uaktuelt å være creepy her, hvordan går man frem? Er det normalt å feks følge på instagram og evt sende en melding der? Han er i 20-åra ser det ut som. Anonymkode: 26de3...035 Hvor gammel er du? Anonymkode: de1ee...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: de1ee...ae1 Godt voksen. Derfor det er veldig skummelt og en helt idiotisk tanke. TS Anonymkode: 26de3...035
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt voksen. Derfor det er veldig skummelt og en helt idiotisk tanke. TS Anonymkode: 26de3...035 Så i 40 årene? Kanskje ikke like creepy når en er dame 🤭 Du får prøve deg da og se hvordan det går... få det ut av hodet på den måten 🤷♂️ Anonymkode: de1ee...ae1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg synes 8 år ned er maks før det blir creepy. Selv så mye er som regel for mye for min del. Anonymkode: 948dc...256 1
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så i 40 årene? Kanskje ikke like creepy når en er dame 🤭 Du får prøve deg da og se hvordan det går... få det ut av hodet på den måten 🤷♂️ Anonymkode: de1ee...ae1 Vet ikke om jeg tør, men hvis jeg gjør det, hvordan? Hva er normalt for den generasjonen?
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden GullrankeAnna skrev (Akkurat nå): Vet ikke om jeg tør, men hvis jeg gjør det, hvordan? Hva er normalt for den generasjonen? Hilsen TS som ikke er anonym lenger 😅😅
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden GullrankeAnna skrev (7 minutter siden): Vet ikke om jeg tør, men hvis jeg gjør det, hvordan? Hva er normalt for den generasjonen? Hva er det som er spesielt med akkurat denne mannen? Det er mange hotte kvinner og menn i 20 årene. Anonymkode: de1ee...ae1
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det som er spesielt med akkurat denne mannen? Det er mange hotte kvinner og menn i 20 årene. Anonymkode: de1ee...ae1 Blikket og smilet 😊
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden GullrankeAnna skrev (1 minutt siden): Blikket og smilet 😊 Ja ok kjør på du, damene her kan si mer om fremgangsmåten, men hvis han er så nydelig har han sikkert ikke problemer med å tiltrekke seg damer i egen alder. Anonymkode: de1ee...ae1
Kygos Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Skulle likt å se responsen om en mann laget en slik tråd. Antatt 40-50-åring som siklet på en ungmøy i 20-åra og spurte om hvordan han kunne komme i buksene på henne, for hun var så deilig. Jeg dømmer ingen, men tenker tonen ville vært en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Kygos skrev (4 minutter siden): Skulle likt å se responsen om en mann laget en slik tråd. Antatt 40-50-åring som siklet på en ungmøy i 20-åra og spurte om hvordan han kunne komme i buksene på henne, for hun var så deilig. Jeg dømmer ingen, men tenker tonen ville vært en annen. Hvordan vet du at ts er dame. Folk er anonyme bak nicket sitt. Føler det kan være en mann som tester for å se om damer kan slippe unna med mer. 1/10 Anonymkode: 3edf2...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Du kan jo legge han til som venn på Facebook om han er der? Og sende en melding for å lodde interessen Anonymkode: 78807...53c
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja ok kjør på du, damene her kan si mer om fremgangsmåten, men hvis han er så nydelig har han sikkert ikke problemer med å tiltrekke seg damer i egen alder. Anonymkode: de1ee...ae1 Helt sikkert ikke 😊
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo legge han til som venn på Facebook om han er der? Og sende en melding for å lodde interessen Anonymkode: 78807...53c Ja jeg kan, hvis jeg tør 🙈😅 er det en normal ting å gjøre?
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan vet du at ts er dame. Folk er anonyme bak nicket sitt. Føler det kan være en mann som tester for å se om damer kan slippe unna med mer. 1/10 Anonymkode: 3edf2...5ec Jeg er ikke mann 😅 -ts 1
GullrankeAnna Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Kygos skrev (26 minutter siden): Skulle likt å se responsen om en mann laget en slik tråd. Antatt 40-50-åring som siklet på en ungmøy i 20-åra og spurte om hvordan han kunne komme i buksene på henne, for hun var så deilig. Jeg dømmer ingen, men tenker tonen ville vært en annen. Ser den og føler meg som creepy gammel dame😄
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden GullrankeAnna skrev (1 minutt siden): Ser den og føler meg som creepy gammel dame😄 Selv "creepy gamle damer" liker topp prosenten av menn. Ung eller ikke. Anonymkode: de1ee...ae1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå