Gå til innhold

Hunter støvler: verdt prisen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen 😊

Jeg går og vurderer om jeg skal kjøpe meg Hunter-støvler. Har sett dem overalt i det siste – både på jenter i byen og på Instagram hos influencere og venner. De ser fine og praktiske ut, men prisen er jo ganske høy… rundt 1600–2000 kr for de klassiske. Så nå trenger jeg litt råd fra dere som faktisk har dem!

Har noen av dere kjøpt Hunter Original (tall eller de lavere modellene)? (Vurderer de sorte klassiske) 

Hvordan holder de seg etter en sesong eller to med norsk vær – regn, søle, salt og alt det der? Blir de fort stive og kjipe, eller holder de formen greit?

Jeg skal bruke dem mest til byen og litt tur i skogen med hunden. Så lurer jeg på om det er verdt pengene, eller om det bare er hype.

Sett gjerne igjen erfaringer, både gode og dårlige! Bilder er også lov 👀

Takk på forhånd ❤️

Anonymkode: 19880...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mine brukt på Finn. Vistes ikke at de var brukt 2 ganger. Betalte 500,-

AnonymBruker
Skrevet
Bokslukern skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte mine brukt på Finn. Vistes ikke at de var brukt 2 ganger. Betalte 500,-

Det er veldig rimelig pris da, har dem holdt seg greit etter du har brukt dem selv?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare kjent på dem i butikk og de var veldig tunge.

Anonymkode: 284aa...b71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to par. Hatt begge i over 10 år. Har brukt dem mye, så de er skitne og slitt. Men fortsatt vanntette.

Anonymkode: 0fe7e...e7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er veldig rimelig pris da, har dem holdt seg greit etter du har brukt dem selv?

Ja de har fungert utmerket hele sommeren, bruker de nesten hver dag i hagen. Jeg opplevde at mange solgte på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...