Gå til innhold

Aerius, jeg er så trøtt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat begynt på allergimedisinen Aerius. Jeg er så utrolig trøtt etter at jeg begynte på dem.. Andre som har opplevd det samme? Det står jo at det hører til sjeldenhetene å bli trøtt av dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

tar også aerius, blir ikke trett av dem.

Husker jeg ble trett når jeg tok allergitabletter da jeg var liten..

Skrevet

Jeg ble sinnsykt trøtt av Aerius! Var så ille at jeg nesten sovna på et viktig møte på jobben :overrasket: Disse var faktisk VÆRRE enn gode, gamle Polaramin ( - og det sier jo litt...)

Gjest baby-E
Skrevet

kanskje du skal prøve å ta en mindre dose, eller til et annet tidspunkt, eller rett og slett bytte merke. Folk reagere forskjellig ;)

Skrevet

bruker aerus og gjorde det i hele fjor også, merket ikke noe til tretthet.

men om du blir trøtt av dem, hør med legen din om å bytte til en annen type, folk reagerer forskjellig på de forskjellige merkene.

Gjest Datajente (i.i.)
Skrevet

jeg blir heller ikke trøtt

Skrevet

Nå har jeg tatt dem et par dager , og har ikke merket at jeg er trøttere enn vanlig.

Men jeg tar dem på kvelden før leggetid, etter legens anbefaling. Prøv det ;)

Skrevet

Så det er mulig å bli trøtt av dem også, ja. Skiftet til aerius fordi jeg ble trøtt av zyrtec, men merket ikke noe til at jeg ble mindre trøtt mens jeg brukte aerius, så jeg skiftet tilbake til zyrtec etter et år.

Skrevet

Jeg var veldig trøtt og susete da jeg gikk på aerius, men det var vel kanskje fordi de ikke virket! Jeg var allergisk som en slimete sopp! Takke seg til zyrtec!

(Kanskje de ikke virker for deg heller, og at det er derfor du er trøtt? Fordi du får den allergireaksjonen du ville fått uten å ha tatt tabletter?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...