AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Livet skjer og jeg har behov for korttidsleie sentralt i Oslo fra 1.9. Jeg har sett både etter hybel og rom i kollektiv, men finner ikke korttidsleie (jeg trenger frem til jul). Noen som vet hvor jeg kan finne det? Anonymkode: df84f...598 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Nå bare tipper jeg. Men kunne du ta kontakt med Airbnb-verter for å høre om de kan gi deg tilbud om en pris du kan være villig til å betale? Og så finnes det leilighetshoteller også, vet jeg. Hør med dem også. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: cf983...d9d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå bare tipper jeg. Men kunne du ta kontakt med Airbnb-verter for å høre om de kan gi deg tilbud om en pris du kan være villig til å betale? Og så finnes det leilighetshoteller også, vet jeg. Hør med dem også. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: cf983...d9d Takk for tips! Kan høre med Airbnb. Har tatt kontakt med to ulike leilighetshotell. De skulle ha nærmere 100.000kr totalt, det er alt for mye for lønna mi😅. Har fått engasjementet på to kulturinstitusjoner, og har så utrolig lyst til å få dette til da det er akkurat det jeg er utdannet innen. Men så må jeg hjem igjen til jul, da dette jo kun er engasjement. Anonymkode: df84f...598 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk for tips! Kan høre med Airbnb. Har tatt kontakt med to ulike leilighetshotell. De skulle ha nærmere 100.000kr totalt, det er alt for mye for lønna mi😅. Har fått engasjementet på to kulturinstitusjoner, og har så utrolig lyst til å få dette til da det er akkurat det jeg er utdannet innen. Men så må jeg hjem igjen til jul, da dette jo kun er engasjement. Anonymkode: df84f...598 For mange år siden fikk jeg et vikariat i en kommune langt unna der jeg er fra. Så jeg hadde ingen kontakter. Og jeg var ung og helt nyutdannet. Den gangen hjalp faktisk en dame i kommunen meg med å finne en leilighet. Det hadde vært noe det, for deg! At arbeidsgiverne kunne rekt ut en hjelpende hånd. Kanskje noen som kjenner noen som, etc... Offf, hundre tusen kroner nesten (leilighetshotellenes tilbud) ☹️ Anonymkode: cf983...d9d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg ble så nysgjerrig, så jeg hørte med KI (Google). Og den kan jo hallusinere som vi vet. Men om den har rett, så er tilbudet du fikk fra leilighetshotellene bra. Jmf både privat utleie men også Airbnb. Sistnevnte kan komme med ok tilbud, skrev KI, men de har gebyrer som dessverre gjør at de blir dyrere enn leilighetshoteller. Men obs! sjekk dette på egen hånd, for jeg har ikke dobbeltsjekket noe som helst. Jeg håper virkelig du finner noe som du har mulighet til å betale ❤️ (Jeg ville definitivt spurt om de du skal jobbe hos kan sende ut en epost til de andre ansatte i tilfelle de kan hjelpe deg med å finne et sted å bo). Anonymkode: cf983...d9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå