AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:15 #1 Skrevet fredag kl. 16:15 Hvilke bøker er en slager hos dere i den alderen , gjerne for 4-5 åringer og? Anonymkode: fb3be...953
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:11 #2 Skrevet fredag kl. 19:11 I den alderen elsket min jente bøkene om Julia. Det er en to år gammel jente som oppfører seg akkurat som man forventer av en toåring. Anonymkode: 7181f...501
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:30 #3 Skrevet fredag kl. 19:30 Min elsket klaffebøker og bøker med lydknapper i på den alderen. Pekebøker var også fortsatt populære, og barnet brukte dem aktivt til å utvide ordforrådet (tok styringen og pekte på tingene det ville vite hva het). Bøkene om Tassen kan anbefales til den alderen. Ved 4-5-årsalder var smårollingen min vokst forbi pekebøkene og var mer klar for fortellinger. Da kunne jeg begynne å lese mer sammenhengende uten å måtte forklare så mye underveis. Serien om Ole Alexander Filibombombom slo godt an i den alderen. Anonymkode: 04fe5...8d6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:52 #4 Skrevet fredag kl. 20:52 Brillebjørn! Thomas og Emma, ludde Anonymkode: 83d16...260
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå