AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:47 #41 Skrevet søndag kl. 11:47 AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 22.45): Nei, det er ofte litt ødelagte menn som er opptatt av analsex. Normale folk reagerer på drittlukten. Anonymkode: bda68...b18 Om du er plaget med drittlukt bør du kanskje se litt på kostholdet eller oppsøke lege. Endetarmen er normalt sett helt ren. Anonymkode: 0860e...55e 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:49 #42 Skrevet søndag kl. 11:49 AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 0.09): Regner med mener at han penetrerer dama analt, ikke en mann? Det er veldig stor forskjell på de to der det første ikke er uvanlig, mens det andre er meget uvanlig om man har en dønn heterofil mann… Alle mine voksne kjærester har hatt lyst å prøve analsex. Og bortsett fra en har de likt å bruke det som krydder, men de foretrekker vagina. Den siste synes ikke det var noe å rope hurra for og gjorde det ikke mer. Jeg kjenner et par menn (venner, har ikke sex med de) som virkelig digger analsex og foretrekker det. Selv er jeg åpen for det, synes det gir en noe annen nytelse enn vaginalt, og kan være OK for avveksling. Men det er ikke akkurat noen favoritt, foretrekker han er i det andre hullet 😉 Anonymkode: 655be...449 Er mer naturlig for en mann å ha noe inn der siden har er utstyrt med et g-punkt der fra naturens side. Anonymkode: 0860e...55e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:50 #43 Skrevet søndag kl. 11:50 Er vel bare på KG at folk tror de fleste menn vil ha analsex.. Anonymkode: 951e6...298
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:50 #44 Skrevet søndag kl. 11:50 AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 18.16): Merkelig ... De kan like gjerne finne seg en mannlig partner. Anonymkode: bf9cd...8d3 Enig Anonymkode: 88014...6ba
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:59 #45 Skrevet søndag kl. 11:59 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig Anonymkode: 88014...6ba Hvorfor det? Hvis kvinnen liker analsex og mannen liker å ha analsex med kvinnen så er det jo bare å nyte analsex. Anonymkode: 7f9d7...d89 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:58 #46 Skrevet søndag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er mer naturlig for en mann å ha noe inn der siden har er utstyrt med et g-punkt der fra naturens side. Anonymkode: 0860e...55e For noen kvinner blir a-punktet lettere stimulert gjennom analsex. Jeg må ærlig si at jeg kan like det litt innimellom. Anonymkode: 8dec0...151 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:36 #47 Skrevet søndag kl. 13:36 Liker analsex med en dame godt. Er vel ikke noe jeg må gjøre mye eller ofte, men om det er en dame som vil det og som nyter det er det absolutt en deilig måte å ha sex på. Anonymkode: 8e1c4...421
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:03 #48 Skrevet søndag kl. 14:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er mer naturlig for en mann å ha noe inn der siden har er utstyrt med et g-punkt der fra naturens side. Anonymkode: 0860e...55e Det er da mange menn som er mottakere av analsex. Og det er forøvrig mange kvinner som blir stimulert av analsex, noen blir til og med mer stimulert av analsex enn vaginalsex. De som ikke liker analsex lar bare være å ha akkurat det. Anonymkode: db639...b0a
Mr X Skrevet søndag kl. 14:10 #49 Skrevet søndag kl. 14:10 Både jeg og kona liker analsex. Hun liker det så godt at av og til ønsker hun DP. 2 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:23 #50 Skrevet søndag kl. 15:23 Jeg har absolutt null interesse av det, i hvert fall. Jeg går gladelig gjennom livet uten. Tror nok først og fremst at de som er interesserte i det er litt høylytte, mens for resten av oss er det ikke tankene i det hele tatt. Anonymkode: 7b019...78e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:07 #51 Skrevet søndag kl. 18:07 Liker det ikke, blir for trangt for min del. Har godt over gjennomsnitt tykk penis. Anonymkode: d8e46...860
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå