AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:10 #1 Skrevet fredag kl. 15:10 Jeg har flere dildoer, men ønsker meg en som er god og tykk. Trenger ikke være så lang. Har noen konkrete tips? Har ikke så god greie på hva som er stor omkrets når jeg leser om det på nett. Anonymkode: e9913...c21
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:14 #2 Skrevet fredag kl. 15:14 Dra på Kondomeriet o.l for å se på størrelsene da.. Anonymkode: ac318...a25
SlemUlv Skrevet fredag kl. 15:16 #3 Skrevet fredag kl. 15:16 Mål de du har, også kjøp tykkere en dem? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:17 #4 Skrevet fredag kl. 15:17 Sjekk hva du finner på nettet i alle de ulike sexleketøy butikkene Anonymkode: a2ead...832
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:00 #5 Skrevet fredag kl. 18:00 Er selskaper som spesialiserer seg på store leker. Mener det er en serie som heter Mister B, å så er det et selskap som lager Big Hoss og Goliath. Du får sammenlignet de med typisk en cola box Anonymkode: 95d88...ca2 1
Razor1976 Skrevet fredag kl. 20:36 #6 Skrevet fredag kl. 20:36 Hvis du er i Oslo kan du dra på Sublim X ved Youngstorget; de har mye i store størrelser. De har nettside også 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:43 #7 Skrevet fredag kl. 20:43 Det er en vits om ei som er ute etter tykk dildo, og etter gjennomgang av alle dildoene, så ender hun opp med å kjøpe termosen til han som jobber i sex-butikken. Anonymkode: f9af0...670
Even Tuell Skrevet fredag kl. 22:41 #8 Skrevet fredag kl. 22:41 Naviger deg inn på en av de store sexleketøy-butikkene på nett og let deg fram til noe som er litt større enn det du har. Det er virkelig ikke vanskelig. Der får du alt fra minigulrot til bryggepåle ... Sinful.no, Woome.no, Kondomeriet.no, Joyland.no osv
Gaara99 Skrevet fredag kl. 23:16 #9 Skrevet fredag kl. 23:16 (endret) Kult! Jeg vet muligens svaret men... det kan bli sett på som kinky for meg å nevne det Endret fredag kl. 23:17 av Gaara99
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden 22 hours ago, Gaara99 said: Kult! Jeg vet muligens svaret men... det kan bli sett på som kinky for meg å nevne det Bad-dragon? Anonymkode: b6d8e...ffb
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 17.10): Jeg har flere dildoer, men ønsker meg en som er god og tykk. Trenger ikke være så lang. Har noen konkrete tips? Har ikke så god greie på hva som er stor omkrets når jeg leser om det på nett. Anonymkode: e9913...c21 Du har plass til mer enn du tror. Jeg har en som er tykkere enn en magic wand som jeg bruker endel (naturtro design og farge, ikke sånn klein Bad Dragon-sak). Fant en som liknet på nettsiden de linket til her. Før brukte jeg Magic Wand som dildo før jeg kjøpte den store. Anonymkode: e9705...deb 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Opplevde dette når jeg besøkte Beate Uhse-butikken i Oslo, en butikk som eksisterte tidlig 2000-tall. (De hadde samme utvalg som Kondomeriet): Jeg stod i nærheten av lageret bakerst i butikken. En ansatt kommer fra kassen etter å ha hjulpet ei der. På veg inn på lageret sier hun til kollega: "Nå tror jeg den kunden har prøvd alt vi har altså, og ingen ting er stort nok!!!" Anonymkode: 952f7...b5e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden X-tier, denne: https://www.pabo.com/x-tier-dildo-with-glitter-p-32348/ er utmerket, men aner ikke hvor du får kjøpt den nå. Kondomeriet hadde den tidligere. Anonymkode: 5e359...9d2
Gaara99 Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bad-dragon? Anonymkode: b6d8e...ffb På en måte Funker fjell de! (Ikke at jeg vet noe om det)
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Denne: https://woome.no/produkt/fun-factory-the-boss-stub-g-spot-dildo-purple/ Ikke lang, men deilig! Stimulerer G-punktet mitt. Tykkere enn f eks en banan (elsker å onanere med den og jeg da, trer en kondom utenpå). Anonymkode: 1d360...4d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå