Vaskekosten Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei, Jeg skal utredes for ASF og har første time på Glenne i september. Jeg forstår at jeg er forut for min tid da jeg fortsatt ikke vet om det er Aspergers jeg har, eller om det er noe annet. Men jeg lurer likevel på om noen har erfaring på tilrettelegging i arbeidslivet med denne diagnosen? Jeg har over flere år vært sykemeldt litt her og der og bruker opp alle egenmeldingsdager fordi jeg ikke fungerer med 100% jobb og barn (75% alenemor). Nå har jeg vært sykemeldt siden 05.01. Alt fra 100% til nå 50%. Jeg har midlertidig et eget kontor noen av dagene jeg er på jobb, men har fått beskjed om at dette ikke er en varig løsning. Jeg har kontorjobb. Litt telefonkontakt og innimellom møter, men ikke så mye. Disse tingene er ok fordi det er så lite. Jeg skulle ønske jeg klarte å fungere bedre i jobb og lurer på om noen andre har erfaring med noe som kan prøves ut? Lege, nav, arbeidsgiver og bedriftshelsetjenesten ser for seg at jeg blir langvarig delvis borte og jeg har innsett at det blir slik. Takk på forhånd 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå