AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:41 #1 Skrevet fredag kl. 13:41 Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, men her er spørsmålet. Jeg har hatt TGtG-appen ganske lenge, men nå har den plutselig begynt å foreslå steder som ligger veldig langt unna der jeg bor. Er det flere som har opplevd dette? Jeg mener jeg satte en maksdistanse i starten, men den funksjonen ser ut til å ha blitt borte. Det er veldig irriterende, typisk ser jeg at det er noe på Baker Hansen eller noe sånt, men så viser det seg at det ikke er min lokale Baker Hansen, men den i nabobyen. Fort gjort å gå på en smell og bestille noe du ikke kan hente, med andre ord. Går det an å fikse dette? Håper egentlig det bare er en midlertidig feil i appen. Anonymkode: c913c...cc3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:54 #2 Skrevet fredag kl. 13:54 Jeg har ikke opplevd slike forslag, men de har gjort noen endringer i senere tid (vet ikke akkurat når; det kan ha vært et par måneder siden). Jeg får heller ikke opp den avstandssirkelen på kartet lenger, men må bare velge å zoome meg inn eller ut mens jeg har kartet oppe. Da dukker de stedene med ledige poser opp. Hvis du ikke allerede har gjort det kan det lønne seg å legge inn de stedene du er mest interessert i som favoritter. Anonymkode: 9e129...303
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:15 #3 Skrevet fredag kl. 16:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, men her er spørsmålet. Jeg har hatt TGtG-appen ganske lenge, men nå har den plutselig begynt å foreslå steder som ligger veldig langt unna der jeg bor. Er det flere som har opplevd dette? Jeg mener jeg satte en maksdistanse i starten, men den funksjonen ser ut til å ha blitt borte. Det er veldig irriterende, typisk ser jeg at det er noe på Baker Hansen eller noe sånt, men så viser det seg at det ikke er min lokale Baker Hansen, men den i nabobyen. Fort gjort å gå på en smell og bestille noe du ikke kan hente, med andre ord. Går det an å fikse dette? Håper egentlig det bare er en midlertidig feil i appen. Anonymkode: c913c...cc3 Det er jo bare å sette inn hvilken radius du ønsker forslag fra. Anonymkode: 32b0c...35c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:56 #4 Skrevet fredag kl. 16:56 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er jo bare å sette inn hvilken radius du ønsker forslag fra. Anonymkode: 32b0c...35c Det er den funksjonen det ser ut til at de har tatt bort. Håper som sagt det er midlertidig. TS Anonymkode: c913c...cc3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:11 #5 Skrevet fredag kl. 17:11 Skjønner ikke helt.. du kan bruke 'Browse' med kart og se hvor poserne kan hentes, og avstand til butikken står alltid rett etter avhentningsvindu? Altså, ja, du må sjekke avstand, men det er jo veldig enkelt å se det? Anonymkode: bc173...249 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:22 #6 Skrevet fredag kl. 17:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt.. du kan bruke 'Browse' med kart og se hvor poserne kan hentes, og avstand til butikken står alltid rett etter avhentningsvindu? Altså, ja, du må sjekke avstand, men det er jo veldig enkelt å se det? Anonymkode: bc173...249 Før brukte jeg "browse" og fikk opp alt nærområdet fordelt på ulike kategorier. Nå får jeg opp varer som er klare nå eller innen et par timer, men de er fryktelig langt unna. De som er her, men ikke klare før om mange timer kommer ikke opp der mer. Det gjør det vanskeligere å finne aktuelle tilbud og lettere å gjøre feil. Løsningen er nok å gå over til kun å bruke kartet eller holde meg til et par favoritter. Jeg blir sikkert vant til det, men det er alltid ergerlig når brukervennlighet forsvinner. Anonymkode: c913c...cc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå