Romantikk Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Har lagt ut rom til leie i bofellesskap i flott hus ganske sentralt i en storby. Prisen er lav. Men ingen har meldt interesse. Synes det har vært ropt høyt om boligmangel. Hva er viktig å ha med i annonsen annet enn hv som er inkludert, område, avstand, bilder, pris? 1 1
Fighter83 Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august (endret) Romantikk skrev (4 minutter siden): Har lagt ut rom til leie i bofellesskap i flott hus ganske sentralt i en storby. Prisen er lav. Men ingen har meldt interesse. Synes det har vært ropt høyt om boligmangel. Hva er viktig å ha med i annonsen annet enn hv som er inkludert, område, avstand, bilder, pris? Vent med å purre ang dette til etter skolestart. Det kan sikkert lønne seg å snakke med de som bor der pr nå, høre hvordan ryktene er ang å bo der med dem og høre om noen av de har noen ideer til hvorfor ingen pr nå har meldt interesse. Endret 14. august av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august De ønsker å vite hvem du som utleier er. Anonymkode: 73866...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Kanskje folk er redd for å bo så tett på andre.. her jeg bor så er det noen rene jente kollektiv, dvs i annonsen står det at det leies ut til "rolig jente/dame som passer inn med de andre" og det er kvinnelige studenter, kanskje du kan nevne det hvis det er flest jenter feks. Anonymkode: 37dfb...b30 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Alder og kjønn på de andre som bor der er kanskje lurt, hvor mange som bor der fra før. Anonymkode: 9a86f...935 2 2
AnonymBruker12859 Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De ønsker å vite hvem du som utleier er. Anonymkode: 73866...bd2 Mange er desperate, vil tro at det generelt er mange som glemmer dette med utleier.
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august Detaljer om de som bor der, alder, kjønn, litt kort om hva de driver med og hvor lenge de har bodd der osv. Bør jo klare å danne seg et bilde om hva slags folk det er snakk om. Anonymkode: 80712...7f6 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august hvem som bor der, miljø og husregler . Å flytte inn med bare ukjente folk, uten å vite noe som helst om dem hadde jeg ikke turt. Har bodd i 2 kollektiv, og det var viktig å passe inn. Anonymkode: d80ed...859 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august Viktig å ha med hvor mange som bor i kollektivet, hvem som bor der (kun jenter, kun gutter, alder, både gutter og jenter, bor eier av leiligheten også i kollektivet, er det kun studenter etc.). Pris, størrelse på rommet og på leiligheten, og litt om husregler Anonymkode: 842d9...597 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august Hva slags folk bor ellers i kollektivet er helt essensielt for meg i hvert fall! Anonymkode: e702a...18a 1
Romantikk Skrevet 20. august Forfatter #14 Skrevet 20. august Takk for mange gode svar- Jeg var nok noe utålmodig, men fikk mange interesserte etterhvert. Har billig leie 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august I byen her jeg bor er det sykt mange bofellesskap, men skal du finne en leilighet (spesielt med flere rom) kan du lete lenge. Det virker nesten som alle prøver leie ut til studenter i kollektiv, sikkert fordi prisene kan settes opp på den måten. Sikkert enklere få 4 stk til å betale 5-6000, fremfor en familie som betaler 20-24000. Anonymkode: 48896...214 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå