AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei. Er det noen som har fått resept på slankesprøyter grunnet pcos? Jeg har store plager grunnet PCOS og har lest flere studier som viser til positiv effekt med slankesprøyter Anonymkode: a5cf1...9fa
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #2 Skrevet 59 minutter siden Jeg brukte ozempic og nå wegovy. Og det fungerer. Jeg fikk fast syklus, gikk ned i vekt og mye mer stabilt humør, energi og ble ikke så skjelven-sulten lenger. Anonymkode: d6ee4...ce3
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #3 Skrevet 53 minutter siden Metformin funker bedre til dette formålet, tro meg 😉 Anonymkode: 50316...592 1
Sofakona Skrevet 49 minutter siden #4 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei. Er det noen som har fått resept på slankesprøyter grunnet pcos? Jeg har store plager grunnet PCOS og har lest flere studier som viser til positiv effekt med slankesprøyter Anonymkode: a5cf1...9fa Hva vil slankemedesin hjelpe mot pcos? Det kan hjelpe på matlyst. .men hva annet har du lest om dette? Legg gjerne ut kilder. Har selv pcos og pcos kommer med mye plager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå