Gammelsmurfen Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Noen som opplever det? Småprat oppstår, og det er tydelig at folk er på sjekker'n med profilbilder som like gjerne kunne vært på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Er noen år siden, men det var hovedårsaken til at jeg sluttet spille. Anonymkode: 59531...234
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Jeg har mannlig nick og bilde av noe random, jeg får spille ifred og har gjort det i over 10 år. Ingen flørting her. Men jeg ser noen av damene jeg matches med for nye spill, med kløft og mye hud, de får nok mye mas. Anonymkode: 6edfd...a52
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Jeg opplevde flere hendelser der tidligere, og når jeg sa at jeg egentlig bare var der for å spille forlot de spillet. Nå har jeg profil som gjør at man antar jeg er en mann, og ikke hatt ett eneste forsøk på «småprat» - bortsett fra høflige «bra spilt» eller «takk for spill». Min mor på 85 har fått spørsmål om hun har snap 😅 Hun stakkars svarte « kan vi ikke fortsette spillet her? Jeg har noen gode ord på gang» Jeg tror ikke de fleste er der for annet enn å spille ordspill. Anonymkode: d17fb...44b 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er noen år siden, men det var hovedårsaken til at jeg sluttet spille. Anonymkode: 59531...234 Samme her! 😜 Anonymkode: 10d68...9be
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Gammelsmurfen skrev (1 time siden): Noen som opplever det? Småprat oppstår, og det er tydelig at folk er på sjekker'n med profilbilder som like gjerne kunne vært på Tinder. Ca. 98% av mannfolka. Har ikke noe i mot vanlig prat, men blir oppgitt over at de aller fleste kun er ute etter sexting. Tenker med meg selv at er det bare umodne mannfolk ute og går? Mange av de er i ett forhold også! Blir oppgitt.. Er singel selv og over 40. Det jeg opplever i spill er så turn off! Anonymkode: dd9b6...d67 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Lastet ned Wordfeud i vår, og ble skikkelig overrasket over hvor mange menn som sendte meldinger for å flørte. Opplevde ikke det da Wordfeud kom for mange år siden, så ble overrasket. Jeg er singel, men ikke interessert i å sjekke eller bli sjekket opp i et ordspill. Meldingene noen sendte minte fælt om desperate meldinger fra Tinder-menn som ville sexte og ha bilder.. Ser mange som har «no chat» som del av brukernavnet sitt, det skjønte jeg ikke først. Hadde en diskusjon ved lunsjtider en dag, en godt gift kollega kunne bekrefte mine bange anelser.. hun fikk også sånne meldinger. Jeg er ikke prippen, men kjenner at jeg ikke gidder mas fra helt ukjente.. Hvis drømmemannen skulle dukke opp, tror jeg ikke det er gjennom sånne meldinger.. Anonymkode: 5ddcb...484 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august Ja fy fader måtte bytte navn og bilde for å slippe Anonymkode: 5aa8d...2c8
AnonymBruker Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august Hvor mange av dere som opplever slikt rapporterer det i appen? Er jo også lettvint å sikre seg skjermdump av uønsket, ufin, ubehagelig oppførsel å kunne sende videre. Anonymkode: c18d7...4aa
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august Endre navn til Kåre65 så slipper dere det Anonymkode: 5ed4c...d64 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor mange av dere som opplever slikt rapporterer det i appen? Er jo også lettvint å sikre seg skjermdump av uønsket, ufin, ubehagelig oppførsel å kunne sende videre. Anonymkode: c18d7...4aa Nei jeg gjorde aldri det, følte det hadde vært overreaksjon i forhold til hva som ble skrevet. Det var ikke noe fæle ting de skrev, bare utrolig irriterende å bruke tid på. Er du singel, hvor gammel er du, har du snap, osv og avslutter spill. Når jeg da er der for og spille og intet annet var dette bortkastet tid for min del. Var enklere å bare endre bilde og nick 😊 Anonymkode: d17fb...44b 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei jeg gjorde aldri det, følte det hadde vært overreaksjon i forhold til hva som ble skrevet. Det var ikke noe fæle ting de skrev, bare utrolig irriterende å bruke tid på. Er du singel, hvor gammel er du, har du snap, osv og avslutter spill. Når jeg da er der for og spille og intet annet var dette bortkastet tid for min del. Var enklere å bare endre bilde og nick 😊 Anonymkode: d17fb...44b Enig i dette! Sikkert jeg som reagerer litt kjapt på ulne meldinger, kjenner lusa på gangen.. når det plutselig en kveld kommer fra en ukjent: «har du på» - som ikke er en full setning.. har altså ikke opplevd virkelig creepy meldinger på Wordfeud, det er mest på Tinder og sånt. Anonymkode: 5ddcb...484
AnonymBruker Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august Wordfeud har vært et horehus i 15-20 år. Menn som har tapt i Tinder, sitter å avviser hverandre, helt til de møter et jentenavn, som de kan suge seg fast i. Anonymkode: 4a5e5...f33 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange av dere som opplever slikt rapporterer det i appen? Er jo også lettvint å sikre seg skjermdump av uønsket, ufin, ubehagelig oppførsel å kunne sende videre. Anonymkode: c18d7...4aa Jeg giddet aldri rapporter noen for å prøve starte en samtale. Jeg fikk sjeldent ufine eller ubehagelige meldinger, men alle meldinger utover noe som omhandlet spillet var uønsket for min del. Jeg avsluttet spillet før de rakk skrive noe ufint. Anonymkode: 59531...234
AnonymBruker Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august Jeg har skrevet tidligere, men tenker at jeg har egentlig ikke svarte på det Ts spør om i forhold til «prat oppstår», for det har jeg ikke opplevd. Min erfaring er at vi har startet spill og så begynner meldingene å komme ganske rett på, uten interesse for spillet. La oss heller si at vi hadde spilt et bra spill, og det kom melding «Tfs. Bra spill. Omkamp?» Ja, ok. Så etter at man har spilt noen omkamper, kanskje begynner man å småkommenter spillet «oi, det var et bra ord!» « Nå har jeg bare konsonanter igjen- vennligst slutt å hamstre alle vokalene 😉» osv så kunne man kanskje gradvis kommet i prat. Ikke veldig aktuelt for meg personlig, men hypotetisk. Men ikke spør « hva har du på deg?» «snap?? 😛😛» før man har lagt to ord. Anonymkode: d17fb...44b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august Tips til alle som liker Wordfeud men vil slippe ekle meldinger: Aftenpostens ordspill-app er samme spill, men helt uten lugubre deltakere. 😄👌🏼 Anonymkode: 10d68...9be
AnonymBruker Skrevet 15. august #19 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Endre navn til Kåre65 så slipper dere det Anonymkode: 5ed4c...d64 Eller Gerd Magnhild Anonymkode: 024bc...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august Jeg har kvinnelig navn, men et naturbilde. Opplever ikke så ofte henvendelser lenger, det var mest en trend for ti år siden. Kanskje 5 av 100 tilfeldige motspillere initierer en samtale, og da typisk "hei" eller "hvem der". Lite sleazy, utover at enkelte har nick som "Kølla78." De aller fleste fullfører spillet selv om jeg konsekvent ignorerer dialogboksen. Anonymkode: b1747...65f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå