Gammelsmurfen Skrevet torsdag kl. 20:00 #1 Skrevet torsdag kl. 20:00 Noen som opplever det? Småprat oppstår, og det er tydelig at folk er på sjekker'n med profilbilder som like gjerne kunne vært på Tinder.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:04 #2 Skrevet torsdag kl. 20:04 Er noen år siden, men det var hovedårsaken til at jeg sluttet spille. Anonymkode: 59531...234
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:05 #3 Skrevet torsdag kl. 20:05 Jeg har mannlig nick og bilde av noe random, jeg får spille ifred og har gjort det i over 10 år. Ingen flørting her. Men jeg ser noen av damene jeg matches med for nye spill, med kløft og mye hud, de får nok mye mas. Anonymkode: 6edfd...a52
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:09 #4 Skrevet torsdag kl. 20:09 Jeg opplevde flere hendelser der tidligere, og når jeg sa at jeg egentlig bare var der for å spille forlot de spillet. Nå har jeg profil som gjør at man antar jeg er en mann, og ikke hatt ett eneste forsøk på «småprat» - bortsett fra høflige «bra spilt» eller «takk for spill». Min mor på 85 har fått spørsmål om hun har snap 😅 Hun stakkars svarte « kan vi ikke fortsette spillet her? Jeg har noen gode ord på gang» Jeg tror ikke de fleste er der for annet enn å spille ordspill. Anonymkode: d17fb...44b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:29 #5 Skrevet torsdag kl. 20:29 #villebarespillelitt Anonymkode: be14d...22d 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:35 #6 Skrevet torsdag kl. 20:35 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er noen år siden, men det var hovedårsaken til at jeg sluttet spille. Anonymkode: 59531...234 Samme her! 😜 Anonymkode: 10d68...9be
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:26 #7 Skrevet torsdag kl. 21:26 Gammelsmurfen skrev (1 time siden): Noen som opplever det? Småprat oppstår, og det er tydelig at folk er på sjekker'n med profilbilder som like gjerne kunne vært på Tinder. Ca. 98% av mannfolka. Har ikke noe i mot vanlig prat, men blir oppgitt over at de aller fleste kun er ute etter sexting. Tenker med meg selv at er det bare umodne mannfolk ute og går? Mange av de er i ett forhold også! Blir oppgitt.. Er singel selv og over 40. Det jeg opplever i spill er så turn off! Anonymkode: dd9b6...d67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå