AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Hvilke norske merker/designere liker dere? Både klær og smykker 😊 Anonymkode: 54946...9fc
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Reidun Breistig lager fantastiske smykker: https://reidunbreistig.no/ Anonymkode: 50e44...fd6 2
Perelandra Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Klær: Oleana Kokonorway Smykker: Alida Rudjord Røiseland Huldreverket Embla design 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Missmaya, Annevera, Devold. Anonymkode: 2292b...227 1
NoaideBiehtar Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august (endret) AWAN og Woodling. Og Abanti og Graveniid (samiske). Endret 15. august av NoaideBiehtar 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Raus ❤️ og smykker: By Wahl-West Anonymkode: 87db2...bf6 1
Maskopi Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Ella & Il - Har veldig gode cardigans som sitter veldig fint Raus - Har fine skjørt og freshe prints Holzweiler - Har en del basisklær herfra pluss vinterjakke Bon Dep - Smykkeskrin, pouches, øredobber og ikke minst de beste hårklypene som sitter godt hele dagen Eline Bang (Selv om på smykker er jeg nok mer glad i dansk-design som Anni Lu og Maanesten.) 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Wonders skrev (3 timer siden): Jeg har planer om å kjøpe meg veske fra Aurlandssko til bursdagen min i høst 🤩. De holder til i "nabolaget". Anonymkode: fa478...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har planer om å kjøpe meg veske fra Aurlandssko til bursdagen min i høst 🤩. De holder til i "nabolaget". Anonymkode: fa478...ca6 Takk for tips, har aldri tenkt at de også har flotte vesker. Anonymkode: 50e44...fd6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå