Mezzosoprena Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg har gått ned 13 kg, og har dermed en del klær som nå er for store til meg. Fra før jeg gikk opp, har jeg også en del klær som er passe igjen nå, men hvordan er det egentlig med skinny jeans helt ute nå?
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Skinny jeans er på vei tilbake (heldigvis) Det som er mest inn akkurat nå er low rise bootcut og flare Anonymkode: 1a1a8...797 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skinny jeans er på vei tilbake (heldigvis) Det som er mest inn akkurat nå er low rise bootcut og flare Anonymkode: 1a1a8...797 Og de har jeg fra da jeg var 18, og nå er de inn att gitt 😅 Anonymkode: 4f5ae...604
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Barrel jeans og wide fit. Anonymkode: ad8b7...9d1
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august De du liker og trives i. Anonymkode: 997db...f0c 4 4
Mezzosoprena Skrevet 13. august Forfatter #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De du liker og trives i. Anonymkode: 997db...f0c Jeg visste at dette svaret ville komme, og selvfølgelig kan jeg det. Men jeg har jo ikke lyst til å bli sett nedlatende på heller 😂 2
Kålrota Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Blir man sett nedlatende på hvis man har feil jeans? :lol: 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skinny jeans er på vei tilbake (heldigvis) Anonymkode: 1a1a8...797 Den har jeg hørt mange ganger de siste årene 😂 Anonymkode: 789ae...fb6 4
Mezzosoprena Skrevet 13. august Forfatter #11 Skrevet 13. august Kålrota skrev (1 minutt siden): Blir man sett nedlatende på hvis man har feil jeans? :lol: Ja, du skjønner hvordan samfunnet fungerer, eller?
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Mezzosoprena skrev (5 minutter siden): Jeg visste at dette svaret ville komme, og selvfølgelig kan jeg det. Men jeg har jo ikke lyst til å bli sett nedlatende på heller 😂 Men hvorfor bryr du deg hvis DU føler deg vel? Hvorfor bry seg hva andre mener? Anonymkode: 4f5ae...604 3 1
Mezzosoprena Skrevet 13. august Forfatter #13 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor bryr du deg hvis DU føler deg vel? Hvorfor bry seg hva andre mener? Anonymkode: 4f5ae...604 Men jeg vil jo ikke føle meg vel hvis jeg bruker noe som er skikkelig ut 😅
AnonymBruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august Mezzosoprena skrev (8 minutter siden): Ja, du skjønner hvordan samfunnet fungerer, eller? Mezzosoprena skrev (5 minutter siden): Men jeg vil jo ikke føle meg vel hvis jeg bruker noe som er skikkelig ut 😅 Er du i tenårene? Folk må få gå i det de vil, - det høres ut som om du ikke er i et spesielt bra miljø. Blir sett ned på for å gå i feil jeans? 🙄 Anonymkode: 1bf6d...bb0 3 1 1
Mezzosoprena Skrevet 13. august Forfatter #15 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du i tenårene? Folk må få gå i det de vil, - det høres ut som om du ikke er i et spesielt bra miljø. Blir sett ned på for å gå i feil jeans? 🙄 Anonymkode: 1bf6d...bb0 Jeg er godt voksen 🙂 Og ja, folk skal selvfølgelig få gå i akkurat det de vil - men jeg ønsker svært gjerne å følge moten, og ikke henge 3-5 år etter. Og det er heller ingen i "miljøet" mitt som har kommentert verken hva jeg eller andre har på seg, men jeg vet da selvfølgelig at folk tenker sitt (akkurat slik som jeg gjør). 5
AnonymBruker Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august Etter hva jeg har observert går studenter i denne typen bukse (vet ikke om det er samme merke, har ikke stirret så hardt på rumpene akkurat) https://carlings.com/no/p/g-star-judee-loose-lys-bla-jeans-bukser-jeans-dame/7386943_F522 https://carlings.com/no/p/levis-middy-balloon-gra-jeans-lys-gra-bukser-jeans-dame/7383191_F940 Tenåringer går i slike: https://carlings.com/no/p/true-religion-joey-low-rise-flare-mork-bla-jeans-bukser-jeans-dame/7362296_F584 Anonymkode: 65cad...076 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #17 Skrevet 13. august Noen med lite stretch, helst 100% bomull. Som du bruker så mye at de blir oppbrukt. Anonymkode: 487bc...985
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Jeg er godt voksen 🙂 Og ja, folk skal selvfølgelig få gå i akkurat det de vil - men jeg ønsker svært gjerne å følge moten, og ikke henge 3-5 år etter. Og det er heller ingen i "miljøet" mitt som har kommentert verken hva jeg eller andre har på seg, men jeg vet da selvfølgelig at folk tenker sitt (akkurat slik som jeg gjør). Gå inn på carlings eller bikbok og spør hva moten er for tiden så hjelper de deg Anonymkode: 4f5ae...604
AnonymBruker Skrevet 13. august #19 Skrevet 13. august Mezzosoprena skrev (19 minutter siden): Jeg visste at dette svaret ville komme, og selvfølgelig kan jeg det. Men jeg har jo ikke lyst til å bli sett nedlatende på heller 😂 Det er ingen oppgående folk som ser nedlatende på andre pga jeans. Anonymkode: 997db...f0c 11 1 3
Mezzosoprena Skrevet 13. august Forfatter #20 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen oppgående folk som ser nedlatende på andre pga jeans. Anonymkode: 997db...f0c Nei, ingen oppegående nei 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå