Pinocchio Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Sover og sliter. Spiser og driter. Kommer hjem og sover. 40 år, stille går. Prøver å holde alt en lover. Og så: så er alt over. Ble du en helt eller ble du en sær frik? Hvem kan være dommer? Hør i det fjerne. Babyskrik.. Glem deg! En ny generasjon kommer. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 30. november 2002 #2 Del Skrevet 30. november 2002 Uffda.... jeg blir nesten litt trist her jeg sitter. Selv om jeg fniste litt av riminga først... du skriver godt og er nok en svært intelligent mann, Pinocchio. Fortsett med det, men ikke vær så pessimistisk?! Ha en vidunderlig lørdagsformiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Meininga med livet er enkel: 42! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Men hva er spørsmålet til livet, universet og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 1. desember 2002 #5 Del Skrevet 1. desember 2002 Meningen med livet: Kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå