Gå til innhold

Erfaringer med Sileo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått det utskrevet til hunden min i forbindelse med at han er veldig redd for tordenvær. 
Har noen prøvd dette på hunden sin og kan fortelle litt om hvordan det er? Jeg vet jo at alle dyr reagerer individuelt da, ønsker bare noen erfaringer med det. 

Anonymkode: 20a0d...cab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt det på nyttårsaften, med varierende resultat. 
På en hund fungerte det helt utmerket, han slappet av hele kvelden og hadde det betraktelig mye bedre med Sileo enn uten.

Har også forsøkt det på en yngre tispe på nyttårsaften, det fungerte ikke særlig bra. Hun går veldig raskt opp i stress og blir panisk av raketter, og var allerede litt stressa når hun fikk middelet. Hun klarte ikke slappe av og var urolig hele kvelden. 
Vi klarte ikke komme i forkant av smellene da de gjerne skyter opp "prøveraketter" her dagevis i forkant, så hun gikk med høyt stress i flere dager...  

Anonymkode: 56f27...bde

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan hund du har, men tessie og sileo har hatt veldig liten effekt hos oss. Han er trøttså lenge det ikke skjer noe, men så fort det skjer så er han våken og stressa. 

Anonymkode: bcebb...44c

AnonymBruker
Skrevet

Minimal effekt her, hunden ble trøtt men ikke noe mindre redd.

Anonymkode: abaad...1d2

Skrevet

Jeg har brukt det en gang på min hund og det funket kjempebra. Han var våken og 100% seg selv, bare ikke redd lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Ser at det er litt blandede erfaringer. Jeg får prøve og håpe på det beste. Han går fort høyt i stress når det er torden. Og man kan ikke alltid forutse været, så det er vel en sjanse for at han er så høyt i stress innen jeg rekker å gi det, at det ikke vil ha så mye effekt, men skal gi det et forsøk :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har fått det utskrevet til hunden min i forbindelse med at han er veldig redd for tordenvær. 
Har noen prøvd dette på hunden sin og kan fortelle litt om hvordan det er? Jeg vet jo at alle dyr reagerer individuelt da, ønsker bare noen erfaringer med det. 

Har brukt både Sileo og Tessie med hell. Følg med på lynkartet så kan du ofte rekke å gi det i tide.

Anonymkode: fbbcf...fd5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har brukt både Sileo og Tessie med hell. Følg med på lynkartet så kan du ofte rekke å gi det i tide.

Anonymkode: fbbcf...fd5

Takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...