Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en eldre sofa som jeg skulle kvitte meg med, og bekjent ville gjerne overta den, men "måtte bare ordne med transport". Sofaen står sånn at den ikke er i veien til daglig, men jeg får ikke utnyttet rommet optimalt og sånn som jeg ønsker. 
Det har nå gått flere uker siden hun sa hun skulle hente den, men jeg har vært tålmodig pga ferie osv. Spurte senest i forrige uke om hun fortsatt ville ha den, og fikk en positiv bekreftelse.

Hvor lenge hadde du orket å vente?

Anonymkode: 31b11...ff1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sett den inn på finn?  Gi henne en frist og si at den går til den som henter den først. Dukker hun ikke opp, så glem henne. 

Anonymkode: da6bf...0ae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du allerede har ventet i flere uker, tenker jeg at det er på tide å sette ned foten, ja.

Si at du er lei av å ha sofaen stående, og si at hun må bestemme seg for hvilken dag hun vil hente den i løpet av helgen, og gi deg beskjed på mandag. Hvis hun ikke klarer å finne en dato, så vil du jo heller legge den ut på Finn evt kjøre den på søpla.

Anonymkode: 424ba...f8b

AnonymBruker
Skrevet

gi henne en frist, si at den går på gies bort sider neste torsdag liksom.. 

Anonymkode: 8ef38...e9b

AnonymBruker
Skrevet

Ville skrevet at den må ut innen neste helg fordi du da får gjester el

Anonymkode: 1029b...a6e

Skrevet

Si at du ikke kan sofaen lenger og at hvis hun ikke henter den iløpet av 3 dager så legger du den ut på finn.

Anonymkode: 84e50...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...