Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? 
jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. 

Anonymkode: 48bab...853

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sagt det til DEM? Har du blokkert dem på sosiale medier? 

Anonymkode: ee20e...c54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare å slette sosiale medier. Ingen tropper opp på døra de for å vise at de har sminket seg eller syltet bær.

Anonymkode: 7d1e4...6e9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For enkelte betyr det noe å poste det på some. Det blir som å fortelle det til noen. 

Hvorfor skal ikke folk få lov å leve livet sitt som de vil da?

Anonymkode: e2d0a...09d

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? 
jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. 

Dette er et deg-problem. Fjern deg fra sosiale medier dersom du misliker innholdet. Da er det ikke for deg. Bruk brevdue om du ønsker kontakt med venner.

Anonymkode: 33ffa...d92

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du ønsker å se på sosiale medier? 

Hva poster du selv?

Anonymkode: ecc41...fe8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er narsisstisk dem har vrangforestillinger. Jeg ser på slik atferd som et bivirkning av psykisk lidelse ensomhet og validering

Anonymkode: 72440...7ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det du ønsker å se på sosiale medier? 

Hva poster du selv?

Mangen normale mennesker poster ikke på sosiale medier er mangen som ukke har sosiale medier. Sunt er det også! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis det andre poster på sine sosiale medier plager deg er det kanskje på tide å spørre seg selv hvorfor og evt fjerne seg fra akkurat sosiale medier? 

Anonymkode: 0d3af...520

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mangen normale mennesker poster ikke på sosiale medier er mangen som ukke har sosiale medier. Sunt er det også! 

Men da er det vel samme faen hva andre poster der. TS er tydeligvis på sosiale medier siden hun irriterer seg over innholdet 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et deg-problem. Du er jo åpenbart på sosiale medier selv, og ser på dette, slutt med det, så er problemet borte. 

Anonymkode: 88213...eaf

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som kritiserer folk for å bruke SoMe slik det er ment?

Hvis du ikke liker SoMe så må du ikke være der. Slett det heller fremfor å klage på de som velger å bruke det.

Anonymkode: 646ec...74c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva mener du er akseptabelt å snappe da? 

Anonymkode: 55f0b...799

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men så logg av da?

Anonymkode: e9386...7d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Men da er det vel samme faen hva andre poster der. TS er tydeligvis på sosiale medier siden hun irriterer seg over innholdet 

Jeg er ikke på sosiale medier! Jeg husker jo hvordan det var🙄  se på meg! Meg meg meg avhengig av kommentar på likes på alt dem gjør i hverdagene. Psykisk sykt er det faktisk dem som fornekter det er hjernevaska, verden må våkne opp å komme ut av internet bobla. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2026 den 7.28):

Enig.

Har slettet facebook, snapper ikke og har ikke instagram.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å gjøre mye uten å legge det ut på SoMe. Likevel er jeg glad for at de kontoen jeg følger på Instagram legger ut bilder fra fjellturene sine i ny og ne, for de inspirerer meg. Her om dagen la noen ut at de hadde plukket multer på fjellturen sin, og jeg som aldri har smakt en eneste multe i hele mitt liv fikk inspirasjon til å plukke med meg multer på min neste fjelltur. Har nå fått dilla på multekrem😅

Selv tar jeg vel noe sånt som 12 fjelltopper i uka, legger KANSKJE ut et bilde av én av dem. Er så svett og ekkel på turene mine at jeg i hvert fall ikke tar selfies😆 Men cudos til dem som legger ut nydelige bilder av seg selv i søte outfits på toppen av et fjell, det er fin inspo, det😊

Anonymkode: 906a5...ee9

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er ikke på sosiale medier! Jeg husker jo hvordan det var🙄  se på meg! Meg meg meg avhengig av kommentar på likes på alt dem gjør i hverdagene. Psykisk sykt er det faktisk dem som fornekter det er hjernevaska, verden må våkne opp å komme ut av internet bobla. 

Det var da voldsomt. Det går ann å ha en mellomvei, slik de fleste har. På snap feks har jeg kun reelle venner og slektninger. Mange av disse bor jeg ikke i nærheten av, og synes det er kjempekoselig å få og dele små hverdagsglimt med de. Har ikke Instagram. Facebook er så stort, så der legger jeg sjeldent ut noe. Men bruker det for å følge lokale bedrifter, arrangement, fritidsklubber, og ellers holde litt kontakt med andre mennesker jeg har blitt kjent med gjennom livet - som ikke det er så interessant for å se hverdagslivet på snap. 

Anonymkode: 55f0b...799

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Og du elsker KG og henger her intimesvis hver dag for å forsure tråder med trolling. Det er ditt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det går an å gjøre mye uten å legge det ut på SoMe. Likevel er jeg glad for at de kontoen jeg følger på Instagram legger ut bilder fra fjellturene sine i ny og ne, for de inspirerer meg. Her om dagen la noen ut at de hadde plukket multer på fjellturen sin, og jeg som aldri har smakt en eneste multe i hele mitt liv fikk inspirasjon til å plukke med meg multer på min neste fjelltur. Har nå fått dilla på multekrem😅

Selv tar jeg vel noe sånt som 12 fjelltopper i uka, legger KANSKJE ut et bilde av én av dem. Er så svett og ekkel på turene mine at jeg i hvert fall ikke tar selfies😆 Men cudos til dem som legger ut nydelige bilder av seg selv i søte outfits på toppen av et fjell, det er fin inspo, det😊

Anonymkode: 906a5...ee9

Enig, jeg ser på det som inspirasjon. Har blitt inspirert til mye via sosiale medier. Alt fra, ikke så nødvendig nydelig øyenskygge til sying og hekling. 

Anonymkode: 262ee...869

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...