AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. Anonymkode: 48bab...853 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Har du sagt det til DEM? Har du blokkert dem på sosiale medier? Anonymkode: ee20e...c54 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Bare å slette sosiale medier. Ingen tropper opp på døra de for å vise at de har sminket seg eller syltet bær. Anonymkode: 7d1e4...6e9 6
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august For enkelte betyr det noe å poste det på some. Det blir som å fortelle det til noen. Hvorfor skal ikke folk få lov å leve livet sitt som de vil da? Anonymkode: e2d0a...09d 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. Anonymkode: 48bab...853 Dette er et deg-problem. Fjern deg fra sosiale medier dersom du misliker innholdet. Da er det ikke for deg. Bruk brevdue om du ønsker kontakt med venner. Anonymkode: 33ffa...d92 10 4
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august Hva er det du ønsker å se på sosiale medier? Hva poster du selv? Anonymkode: ecc41...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Er narsisstisk dem har vrangforestillinger. Jeg ser på slik atferd som et bivirkning av psykisk lidelse ensomhet og validering Anonymkode: 72440...7ce
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det du ønsker å se på sosiale medier? Hva poster du selv? Anonymkode: ecc41...fe8 Mangen normale mennesker poster ikke på sosiale medier er mangen som ukke har sosiale medier. Sunt er det også! Anonymkode: 72440...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august hvis det andre poster på sine sosiale medier plager deg er det kanskje på tide å spørre seg selv hvorfor og evt fjerne seg fra akkurat sosiale medier? Anonymkode: 0d3af...520 5
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mangen normale mennesker poster ikke på sosiale medier er mangen som ukke har sosiale medier. Sunt er det også! Anonymkode: 72440...7ce Men da er det vel samme faen hva andre poster der. TS er tydeligvis på sosiale medier siden hun irriterer seg over innholdet Anonymkode: ecc41...fe8 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Dette er et deg-problem. Du er jo åpenbart på sosiale medier selv, og ser på dette, slutt med det, så er problemet borte. Anonymkode: 88213...eaf 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Hvorfor er det så mange som kritiserer folk for å bruke SoMe slik det er ment? Hvis du ikke liker SoMe så må du ikke være der. Slett det heller fremfor å klage på de som velger å bruke det. Anonymkode: 646ec...74c 9
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. Anonymkode: 48bab...853 Hva mener du er akseptabelt å snappe da? Anonymkode: 55f0b...799
AnonymBruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. Anonymkode: 48bab...853 Men så logg av da? Anonymkode: e9386...7d8 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #15 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men da er det vel samme faen hva andre poster der. TS er tydeligvis på sosiale medier siden hun irriterer seg over innholdet Anonymkode: ecc41...fe8 Jeg er ikke på sosiale medier! Jeg husker jo hvordan det var🙄 se på meg! Meg meg meg avhengig av kommentar på likes på alt dem gjør i hverdagene. Psykisk sykt er det faktisk dem som fornekter det er hjernevaska, verden må våkne opp å komme ut av internet bobla. Anonymkode: 72440...7ce 2
Hxndyman Skrevet 14. august #16 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2026 den 7.28): Går det virkelig an å sylte bær, gå en tur, se sola, spise en lunsj UTEN å poste det på snap? Altså er det gjennomførbart? jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva venner og bekjente sylter. Eller nærbilde av strøken hud etter nedsminket og filter. Anonymkode: 48bab...853 Enig. Har slettet facebook, snapper ikke og har ikke instagram. 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #17 Skrevet 14. august Det går an å gjøre mye uten å legge det ut på SoMe. Likevel er jeg glad for at de kontoen jeg følger på Instagram legger ut bilder fra fjellturene sine i ny og ne, for de inspirerer meg. Her om dagen la noen ut at de hadde plukket multer på fjellturen sin, og jeg som aldri har smakt en eneste multe i hele mitt liv fikk inspirasjon til å plukke med meg multer på min neste fjelltur. Har nå fått dilla på multekrem😅 Selv tar jeg vel noe sånt som 12 fjelltopper i uka, legger KANSKJE ut et bilde av én av dem. Er så svett og ekkel på turene mine at jeg i hvert fall ikke tar selfies😆 Men cudos til dem som legger ut nydelige bilder av seg selv i søte outfits på toppen av et fjell, det er fin inspo, det😊 Anonymkode: 906a5...ee9 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. august #18 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke på sosiale medier! Jeg husker jo hvordan det var🙄 se på meg! Meg meg meg avhengig av kommentar på likes på alt dem gjør i hverdagene. Psykisk sykt er det faktisk dem som fornekter det er hjernevaska, verden må våkne opp å komme ut av internet bobla. Anonymkode: 72440...7ce Det var da voldsomt. Det går ann å ha en mellomvei, slik de fleste har. På snap feks har jeg kun reelle venner og slektninger. Mange av disse bor jeg ikke i nærheten av, og synes det er kjempekoselig å få og dele små hverdagsglimt med de. Har ikke Instagram. Facebook er så stort, så der legger jeg sjeldent ut noe. Men bruker det for å følge lokale bedrifter, arrangement, fritidsklubber, og ellers holde litt kontakt med andre mennesker jeg har blitt kjent med gjennom livet - som ikke det er så interessant for å se hverdagslivet på snap. Anonymkode: 55f0b...799 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #19 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men da er det vel samme faen hva andre poster der. TS er tydeligvis på sosiale medier siden hun irriterer seg over innholdet Anonymkode: ecc41...fe8 Og du elsker KG og henger her intimesvis hver dag for å forsure tråder med trolling. Det er ditt. Anonymkode: 48bab...853 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #20 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det går an å gjøre mye uten å legge det ut på SoMe. Likevel er jeg glad for at de kontoen jeg følger på Instagram legger ut bilder fra fjellturene sine i ny og ne, for de inspirerer meg. Her om dagen la noen ut at de hadde plukket multer på fjellturen sin, og jeg som aldri har smakt en eneste multe i hele mitt liv fikk inspirasjon til å plukke med meg multer på min neste fjelltur. Har nå fått dilla på multekrem😅 Selv tar jeg vel noe sånt som 12 fjelltopper i uka, legger KANSKJE ut et bilde av én av dem. Er så svett og ekkel på turene mine at jeg i hvert fall ikke tar selfies😆 Men cudos til dem som legger ut nydelige bilder av seg selv i søte outfits på toppen av et fjell, det er fin inspo, det😊 Anonymkode: 906a5...ee9 Enig, jeg ser på det som inspirasjon. Har blitt inspirert til mye via sosiale medier. Alt fra, ikke så nødvendig nydelig øyenskygge til sying og hekling. Anonymkode: 262ee...869 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå