AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg blir spinnhakkande sprø av alle de kåte kattene i nabolaget som skriker halve nettene. Er det noe som har noen tips? Er mye katter i området, så det er mjauing hver eneste natt. De starter rundt 23 og holder på til 04 (ikke i ett, men i bolker. Slik at man akkurat sovner før man bråvåkner igjen). Sånn grusom mjauing som høres ut som nyfødte babyer. Jeg kjenner jeg vurderer (vann)pistol i nattbordskuffa, men det vil jo evt bare ta de i hagen, ikke de i nabohagen... Alle gode tips tas i mot! Anonymkode: 761da...905
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #2 Skrevet 55 minutter siden Min katt er evnukk, men vil ofte ut sent på natten i 4-5 tiden fordi det er da kattene er aktive med jakt og slåss om territorier. Tror det henger igjen litt hormoner, selv om strengen er kappet og pungen er fjernet. Ikke sikkert at disse kattene som holder deg våken ikke er kastrert, men bare herjer om natten. Anonymkode: 0e0d2...3d6
Irja Skrevet 43 minutter siden #3 Skrevet 43 minutter siden Her også. Et voldsomt leven! Jeg har vannpistolen til sønnen min på soverommet.. det jager de hvertfall litt lenger unna, så bråket blir litt dempet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå