Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor får man de beste (og billigste) reiseforsikringene? Og hvor lang tid tar det å få nytt pass?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker å betale flybilletter med kredittkortet, så får jeg reiseforsikring gratis gjennom kortselskapet. Nytt pass tar 10-12 dager å få.

Skrevet
Nytt pass tar 10-12 dager å få.

Man bør vel regne med litt lenger tid i høysesongen.

Gjest baby-E
Skrevet
Man bør vel regne med litt lenger tid i høysesongen.

jepp, nå før sommeren kan det jo ta en del lengre tid, pga stor pågang.

Skrevet

Har ikke kredittkort, og reisen er allerede bestilt, så den muligheten går ut. Noen andre forslag?

Skrevet

Europeiske som har vel den beste reiseforsikringen - men den koster vel rundt 1000,- for et år.

Skrevet

Den billigste reiseforsikringen får vi hos det forbundet vi er organisert under gjennom jobben (Vesta). Det koster oss noen hundrelapper for hele familien for helårs reiseforsikring.

Ellers har du sikkert andre forsikringer gjennom et selskap? (Bil, innbo, hus osv.) Disse gir rabatter hvis du har flere forsikringer gjennom samme selskap, så hør med forsikringsselskapet "ditt".

Og et godt råd; ikke tenk på å "plystre" forsikringen! Det kan koste deg dyrt....

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har dnbNor student-konto. Så lenge reisen er betalt fra kontoen har jeg reiseforsikring inkludert, kanskje det er sånn i din bank også`?

Skrevet

Takk for tips! :)

Skrevet

Jeg bestilte pass en onsdag og fikk det i posten fredag eller lørdag. Det var nå for en måned siden, tar som flere her har sagt lengre tid i høysesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...