AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Er det vanlig å håndtere dem som en duo, bevisst eller ubevisst? Ikke at jeg har tenkt det, jeg har heller sagt til andre på jobben at vi bør håndtere dem mer separat, at det ikke bør være de to sammen eller samtidig for ofte når vi ledere håndterer dem i ulike sammenhenger. Vi kan for eksempel ta en avgjørelse på at de skal kurses samtidig, men separat. Det er ikke snakk om å sende dem fra Bergen til Stavanger på kurs sammen, det ville kanskje gitt mer mening, eller at de sendes til et kundebesøk sammen, men dette er mer individuelt arbeid. I løpet av de siste månedene har vi "slått dem sammen" i den forstand at vi gjør det samme med dem, samme dag, tre ganger. Det er unaturlig mye og det har ikke vært noen åpenbar grunn til at det skal være samtidig. De er sikkert vant til å bli håndtert som en duo og bryr seg kanskje ikke så mye, men jeg har som sagt prøvd å bryte det mer opp og håndtere dem mer som to tilfeldige ansatte. Jeg har vurdert å anbefale at den ene "forfremmes" og var usikker på hvordan det ville gå, om den andre ville reagere negativt på det at man vurderes som dårligere enn broren/søsteren, men nylig ble det bestemt at de skal flyttes opp begge to helt samtidig. Anonymkode: 94dc6...ecb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå