AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Har gått på Remeron i to uker og sover bedre, men jeg er altså så sulten! Sulten selv om jeg nettopp har spist, våkner av sult, går på butikken og kjøper smågodt ... jeg klarer ikke styre meg. Jeg har god viljestyrke, har gått ned 25 kg men dette ... hjelp, går det over eller hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4cbee...6af
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Pass deg om du ikke klarer å kontrollere inntaket. Jeg sov som en Gud med remeron, men gikk opp 30 kilo i vekt! Ikke verdt det for min del, jeg sleit i årevis med å få kiloene av meg igjen!!! Aldri mer remeron på meg… Anonymkode: 378c3...85e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Spør om du kan få bytte til en annen antidep. Remeron er ulvehunger jeg aldri har opplevd før! Gikk opp ti kilo på den. Heldigvis forsvant matstøyen og (over)appetitten dagen jeg sluttet på medisinene. Anonymkode: a3202...16c
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Jeg fikk ikke den ulvehungeren. Har du prøvd og minske dosen? Jeg fant ut at om jeg halverte dosen så sov jeg like godt. Om ulvehungeren ikke gir seg så hadde jeg byttet medisin. Anonymkode: 5ca78...eff
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Jeg stod på den tidligere og opplevde også at apetitten økte veldig og var alltid sulten. Anonymkode: 5aa15...3ba
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Vanlig bivirkning på Remeron det. Jeg ble skikkelig tykk. Anonymkode: 794f0...dae
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Jeg har både vært veldig overvektig på Remeron og gått ned til undervektig mens jeg brukte den. Jeg har nå brukt Remeron i over 20 år. Mange medisiner kan dessverre påvirke appetitten, både mer og mindre. En styrer likevel selv om en vil spise, selv om jeg kan være enig i at det noen ganger er vanskelig. Kanskje annen medisin er bedre for deg? Anonymkode: 98e8f...376
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Citalopram ga ikke den bivirkningen på meg. Anonymkode: abddc...c00
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har både vært veldig overvektig på Remeron og gått ned til undervektig mens jeg brukte den. Jeg har nå brukt Remeron i over 20 år. Mange medisiner kan dessverre påvirke appetitten, både mer og mindre. En styrer likevel selv om en vil spise, selv om jeg kan være enig i at det noen ganger er vanskelig. Kanskje annen medisin er bedre for deg? Anonymkode: 98e8f...376 Jeg hadde null kontroll da jeg gikk på remeron. Det er den sykeste appetitten jeg har vært borti - den var absolutt helt vill. Det er første gang jeg har forstått hva andre mener når de snakker om mststøy og kaos og "klarer ikke" gå ned i vekt. Det var en medisinindusert appetitt, helt beyond hva jeg noensinne har følt før. Anonymkode: a3202...16c 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde null kontroll da jeg gikk på remeron. Det er den sykeste appetitten jeg har vært borti - den var absolutt helt vill. Det er første gang jeg har forstått hva andre mener når de snakker om mststøy og kaos og "klarer ikke" gå ned i vekt. Det var en medisinindusert appetitt, helt beyond hva jeg noensinne har følt før. Anonymkode: a3202...16c Jeg hadde det på Seroquel, så jeg har vært borti det. Eller ikke mulig å si om det var helt likt, men ekstremt. Jeg stod opp på natten og spiste i søvne, og måtte lage meg systemer for det. Det er ikke lett, men særlig i våken tilstand så klarte jeg å sette inn en del tiltak. Noen medisiner er ekstreme, enten det er Remeron eller andre. Anonymkode: 98e8f...376 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg hadde null kontroll da jeg gikk på remeron. Det er den sykeste appetitten jeg har vært borti - den var absolutt helt vill. Det er første gang jeg har forstått hva andre mener når de snakker om mststøy og kaos og "klarer ikke" gå ned i vekt. Det var en medisinindusert appetitt, helt beyond hva jeg noensinne har følt før. Anonymkode: a3202...16c Samme her! Men kun etter jeg hadde tatt den og den virket. Spiste absolutt alt jeg kom over og ble aldri mett! Så begynte jeg å ta den når jeg la meg i senga og sovnet ganske med en gang. Tok jeg den når jeg var oppe og den begynte å virke så spiste jeg alt. Klarte ikke legge meg før jeg var fornøyd 😂sykt! Bruker den ikke mer nå, men savner å sove så godt. Anonymkode: 20163...3a8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Samme her! Men kun etter jeg hadde tatt den og den virket. Spiste absolutt alt jeg kom over og ble aldri mett! Så begynte jeg å ta den når jeg la meg i senga og sovnet ganske med en gang. Tok jeg den når jeg var oppe og den begynte å virke så spiste jeg alt. Klarte ikke legge meg før jeg var fornøyd 😂sykt! Bruker den ikke mer nå, men savner å sove så godt. Anonymkode: 20163...3a8 Jeg tok den alltid før leggetid, mens jeg pusset tenner og tok p-åiller. Spiste resten av dagen allikevel. Sov mye på den, det var en av grunnene til at jeg begynte på den. Hadde insomnia. Men søvnen var ikke god, den var ikke "min". Våknet og var fortsatt trøtt og jeg hadde helt SYKE drømmer. Endte opp med å bli mer sliten av åtte timer søvn på Remeron enn jeg var av mine naturlige fem timer. Skal aldri, ALDRI, tilbake på remeron. Anonymkode: a3202...16c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå